• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • MissJanuari

Hoppar in här.

Testar med ÄL-test då jag för ganska exakt en månad sedan slutade med minipiller efter 7 år. Fullt utslag igår, idag svagare. ÄL-liknande symtom. Ömhet i nedre delen av magen samt vid samlag. Jag och sambon har legat (i) ordentligt sedan igår ;) Så nu hoppas vi att det tar sig. BIM är den 21/1. Skönt att vi håller på att köpa tomt och ska bygga hus så man har annat att sysiselsätta sig med närmaste två veckorna! ;)

Önskar er andra lycka till!

• Nyponros399

Skapat en grupp på Fb som heter testtokiga! Tycker Fl kan vara lite knepigt! Lättare med kommentarer och lika made på Facebook! Gå gärna med:)

• FyrAAAA
    Nyponros399 skrev 2017-01-06 23:17:38 följande:

Skapat en grupp på Fb som heter testtokiga! Tycker Fl kan vara lite knepigt! Lättare med kommentarer och lika made på Facebook! Gå gärna med:)

Hittar den inte... :-/
  • becca90
    larssonc skrev 2017-01-06 15:05:40 följande:

Skickat ett PM jag med :)

Kan du lägga till mig med? :D
  • jhk88
    Nyponros399 skrev 2017-01-06 23:17:38 följande:

Har ansökt om att få gå med i gruppen :)
  • Livetsgång
    Idag kom mensen som ett paket på posten på BIM dagen.. Nya tag. Inget att bli ledsen över heller för kroppen är som den är.
    Nu kan jag äntligen få börja använda min Fertilitiets monitor advance
    Jag ska ju vara lycklig nog att ha en väldigt regelbunden cykel både för mens och ÄL, Den kommer ALLTID som en klocka på datum
  • polly82
    Cfmilla skrev 2017-01-05 18:11:06 följande:
    Jag behöver ditt namn så jag kan lägga till dig som vän! :)
    Lyckades inte svara från appen igen så svara här. :) Jag är båda, men den privata är den där det står "DNB Eiendom" under. Lockigt hår på bilden där :)
  • elmaka

Inga tvivel idag. Mitt svaga jag la upp för två dagar sen var ett plus, hoppas att det vill stanna kvar!

Svar på tråden BIM Januari 2017