• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • tvåsmåunderverk
    becca90 skrev 2017-01-07 17:23:59 följande:

Heej :) kan någon va mitt extra öga??

Bim är 9-12/1 .

Clearblue early test som är öppnat.

Tyxker att man ser ett svaaaagt test mitten av min nagel?

Lyser jag med lampa under så syns ett klart blått streck..

Jag tycker mig se något! :) spännande!
  • becca90
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-07 17:32:41 följande:

Jag tycker mig se något! :) spännande!

Åh, ja jag köpte ett som jah ska ta med morgonurin imorgon. :)
  • jhk88
    becca90 skrev 2017-01-07 17:37:03 följande:

Åh vad spännande! Följer med spänning! :)
  • tvåsmåunderverk
    becca90 skrev 2017-01-07 17:37:03 följande:
    Spännande! :) håller tummarna för er!
  • AnnikaElisabeth

Hej! Hänger gärna med i tråden. Första barnet och BIM 23/1 så ägglossningstider just nu!

• FyrAAAA
    Nyponros399 skrev 2017-01-07 15:23:29 följande:
    Okej! Jag har bim ca 10-12/1 och tog idag ett predictor early, ej med morgon urin dock och fick detta resultat, jag har de senaste tre dagarn fått extremt, knappt synbara streck på cb men detta är första gången jag ens skymtar på PE, kan det vara spök?
    Åh vad kul! Jag har ALDRIG fått spök med PE så jag tycker absolut det ser lovande ut iaf! Hoppas hoppas!!!

Vi är utomlands nu så jag följer "lite på håll". Har packat med mig två st cb plus hihi. Är på äl+8 idag, tänkte våga mig på ett test på tisdag och spar sedan det sista till på torsdag! Dessvärre inga symptom förutom mycket molvärk men det brukar jag ha! Hoppet är det sista som överger än!
  • vilja89

Någon med erfarenhet av Lloyds tidiga graviditetstest? Köpte 2-pack idag och ska testa imorgon bitti. :) Bim-4. (Blir det det så man räknar om mensen förväntas komma på torsdag?)

Är inte en så van testare som ni hör, haha!

• elmaka
    Nyponros399 skrev 2017-01-07 16:23:29 följande:

Okej! Jag har bim ca 10-12/1 och tog idag ett predictor early, ej med morgon urin dock och fick detta resultat, jag har de senaste tre dagarn fått extremt, knappt synbara streck på cb men detta är första gången jag ens skymtar på PE, kan det vara spök?

Sådär såg mitt ut för ca 2 dagar sedan :) och det blev ju plus! håller tummarna!
  • Kåtisroinen
    vilja89 skrev 2017-01-07 23:05:03 följande:

Någon med erfarenhet av Lloyds tidiga graviditetstest? Köpte 2-pack idag och ska testa imorgon bitti. :) Bim-4. (Blir det det så man räknar om mensen förväntas komma på torsdag?)

Är inte en så van testare som ni hör, haha!

Jag har tyvärr inte testat Lloyds tester, men ja, har du BIM på torsdag så blir det BIM-4 imorgon :) samma dag som mig :D är dessutom också 89a (vilket jag antar att du är :P) jag vågar dock inte testa förrän tidigast tisdag, ska försöka vänta till torsdag dock :)
  • Lillafisfia
    Kåtisroinen skrev 2017-01-07 23:12:12 följande:
    Jag har tyvärr inte testat Lloyds tester, men ja, har du BIM på torsdag så blir det BIM-4 imorgon :) samma dag som mig :D är dessutom också 89a (vilket jag antar att du är :P) jag vågar dock inte testa förrän tidigast tisdag, ska försöka vänta till torsdag dock :)
    Hehe, en 89:a till med BIM torsdag här!
Svar på tråden BIM Januari 2017