• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Sofiamy

Stort grattis till alla plus! Har en fråga till er alla: vilka äl tester samt gravtest köper ni? Vilka tycker ni är bäst?

• Rosenblad
    Sofiamy skrev 2017-01-07 13:04:59 följande:

Stort grattis till alla plus! Har en fråga till er alla: vilka äl tester samt gravtest köper ni? Vilka tycker ni är bäst?

Använder billigatester, funkar hur bra som helst. Köpte typ 100 st av varje för att kunna testa exakt hur mycket jag vill. Blev runt 1000kr om jag inte minns fel, men det är bra mycket billigare än om jag skulle köpt typ clearblue och testat så mycket som jag gör :)
  • Nyponros399
    elmaka skrev 2017-01-07 12:43:16 följande:

Inga tvivel idag. Mitt svaga jag la upp för två dagar sen var ett plus, hoppas att det vill stanna kvar!

Grattis! Vilken dag har du bim?:)
  • elmaka
    Nyponros399 skrev 2017-01-07 13:36:37 följande:

Grattis! Vilken dag har du bim?:)

På tisdag :)
  • lisohl
    Sofiamy skrev 2017-01-07 13:04:59 följande:

De gånger jag använt äl-test har jag köpt från billiga tester. Som grav-test har jag clearblue digital (då testar jag inte i onödan samt behöver inte analysera eventuella streck :)).
  • ewm

Mensen kom som en käftsmäll, fem dagar för tidigt.

Blir så jävla less, nu har jag ingen aning om när äl kommer och är tillbaka på ruta noll igen.

Och mina bröst... Varför ömmar dom så in i helv....?!

• Nyponros399
    elmaka skrev 2017-01-07 13:58:22 följande:

På tisdag :)[/

[quote=77286502][quote-nick]elmaka skrev 2017-01-07 13:58:22 följande:[/quote-nick]På tisdag :)

Okej! Jag har bim ca 10-12/1 och tog idag ett predictor early, ej med morgon urin dock och fick detta resultat, jag har de senaste tre dagarn fått extremt, knappt synbara streck på cb men detta är första gången jag ens skymtar på PE, kan det vara spök?

• vilja89

Hoppar in här ? Har BIM 12/1. Testade med Predictor Early imorse äl+9 och det var negativt. Men har så många graviditetstecken så hoppet finns kvar och det är ju fortfarande väldigt tidigt. :)

• Sofiamy
    ewm skrev 2017-01-07 16:11:05 följande:

Mensen kom som en käftsmäll, fem dagar för tidigt.

Blir så jävla less, nu har jag ingen aning om när äl kommer och är tillbaka på ruta noll igen.

Och mina bröst... Varför ömmar dom så in i helv....?!

Jag känner med dig man blir så ledsen varje gång mensen kommer, men jag har samma, i princip från två dagar efter ÄL har jag så ömma bröst att det gör ont att duscha, så nu tar jag inte det som ett gravidsymtom utan som ett jag-kommer-få-min-mens-jävla-skit symtom..... Nu satsar vi stort på nästa månad! 
  • becca90

Heej :) kan någon va mitt extra öga??

Bim är 9-12/1 .

Clearblue early test som är öppnat.

Tyxker att man ser ett svaaaagt test mitten av min nagel?

Lyser jag med lampa under så syns ett klart blått streck..

Svar på tråden BIM Januari 2017