• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Kåtisroinen
    Lillafisfia skrev 2017-01-07 23:15:24 följande:

Hehe, en 89:a till med BIM torsdag här!

Nämen! Vad spännande :D när ska du testa?
  • Prinsessan

Hinner med en BIM till i januaritråden...

Beräknad ÄL 12-17/1 och BIM 28/1, cykeln brukar vara som en klocka, 25 dgr.

Givetvis kom den sent denna gången, 3 dgr, så nu har kag ingen koll på dagarna.

Blir andra försöket, med första barnet, som sagt.

• Nyponros399
    FyrAAAA skrev 2017-01-07 21:52:59 följande:

Åh vad kul! Jag har ALDRIG fått spök med PE så jag tycker absolut det ser lovande ut iaf! Hoppas hoppas!!!

Vi är utomlands nu så jag följer "lite på håll". Har packat med mig två st cb plus hihi. Är på äl+8 idag, tänkte våga mig på ett test på tisdag och spar sedan det sista till på torsdag! Dessvärre inga symptom förutom mycket molvärk men det brukar jag ha! Hoppet är det sista som överger än!

Tack! Ena stunden är jag toksäker på att jag är gravid för att i nästa vara toksäker på att jag absolut inte är det! Håll oss uppdaterade!:)
    elmaka skrev 2017-01-07 23:10:18 följande:

Sådär såg mitt ut för ca 2 dagar sedan :) och det blev ju plus! håller tummarna!

Åh! Du kan inte skicka PM till mig med dina bilder (om du har) eller lägga upp här i samma ruta så jag kan jämföra med mitt?

Och stort grattis till plusset <3
  • Lillafisfia
    Kåtisroinen skrev 2017-01-07 23:27:56 följande:
    Nämen! Vad spännande :D när ska du testa?
    Jag vill vänta tills på torsdag men det kommer jag i te klara haha! Men tänkte försöka hålla mig till tisdag! Du?
  • Mysan93

Jag & sambon försöker oss på första barnet just nu, inne på andra månadens försök.

Jag hade ägglossning enligt kalendern 4/1 men redan 1/1 hade jag snärta så vi sexade på varannan dag från nyår till 4e men den där "menssmärtan" sitter kvar, kallar de för de då jag känner de som mensvärk, kanske mer som växtvärk för de spänner så sjukt mycket.. beräknad mens 18/1 hoppas på utebliven mens och en bebis på ingång ????

• vilja89

Vad kul med fler 89:or som har bim på torsdag! :)

Testade imorse. Bim-4 då. Lloyds Early (10 MIU/ML). Läste av detta efter 5 minuter. Ska läsas av efter 3-5 minuter.

Säkert spökstreck bara..

Nu ska jag inte testa förrän på Torsdag då BIM är.

Har ett till Lloyds Early.

• Kåtisroinen
    Lillafisfia skrev 2017-01-08 09:29:21 följande:
    Jag vill vänta tills på torsdag men det kommer jag i te klara haha! Men tänkte försöka hålla mig till tisdag! Du?
    Jag tänker exakt likadant :D Torsdag är målet, men tisdag/onsdag är okej :P Försöker tänka att det bara är en morgon kvar att "överleva" haha!
    vilja89 skrev 2017-01-08 11:40:45 följande:

Vad kul med fler 89:or som har bim på torsdag! :)

Testade imorse. Bim-4 då. Lloyds Early (10 MIU/ML). Läste av detta efter 5 minuter. Ska läsas av efter 3-5 minuter.

Säkert spökstreck bara..

Nu ska jag inte testa förrän på Torsdag då BIM är.

Har ett till Lloyds Early.

Vad spännande!

Jag är verkligen så dålig på att läsa av alla dessa streck så jag kan inte säga varken bu eller bä. Men jag håller tummarna för oss allihopa :D

• fruthomsen

Härligt! Fick nu på fm en tydligt lika stark streck på äl stickan, så äl är på gång :)  Då är bim 23/1 för min del. 

• Missminks

Mysan93: Jag har oxå nån slags mensvärk/molande känsla i tjejmagen lite då å då sen 3dagar efter ägglossning. Jag skulle haft ägglossning nu men testet visade starkt ett smile den 1/1 så vi körde den dagen & 2/1.. Så vi får se.

Har en son sen innan men han va inte planerad så då tänkte jag inte så mycket på symptomerna förutom att jag fick as ont i tuttarna ;)

Så nu känner man efter hela tiden.. :)

Har bim runt 15-16/1 om de ska kolla 2v efter ägglossning..

• elmaka
    Nyponros399 skrev 2017-01-08 00:23:59 följande:

Tack! Ena stunden är jag toksäker på att jag är gravid för att i nästa vara toksäker på att jag absolut inte är det! Håll oss uppdaterade!:)Åh! Du kan inte skicka PM till mig med dina bilder (om du har) eller lägga upp här i samma ruta så jag kan jämföra med mitt?

Och stort grattis till plusset <3

Såhär såg det ut två dagar innan plus

Svar på tråden BIM Januari 2017