• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • FrökenE1985
    Respan skrev 2017-01-12 19:56:00 följande:

Original bild

Jag ser nått svagt på alla dina bilder. Även den där det inte torkat än.
  • Respan
    FrökenE1985 skrev 2017-01-12 22:22:01 följande:

Jag ser nått svagt på alla dina bilder. Även den där det inte torkat än.

Tack för att du titte, uppskattas :) Nytt test imorgon bitti så hoppas jag på starkare :D
  • Not alone

Åh va roligt med denna tråd! Jag hade bim igår och plussade även igår! Fortfarande chocktillstånd då vi försökt i två år. Fick ett MA för två år sen och har inte plussat något sen dess, så frustration är mitt andra namn! Ska läsa era berättelser och resor! :)

• FrökenE1985
    Respan skrev 2017-01-12 22:36:52 följande:

Tack för att du titte, uppskattas :) Nytt test imorgon bitti så hoppas jag på starkare :D

Håller tummarna!
  • metaphor
    Kåtisroinen skrev 2017-01-12 22:08:14 följande:
    Förlita dig inte alltför mycket på kurvan! Det kan vara en bra hint, men lite inte för mycket på den. Såhär ser min kurva ut och jag plussade på ÄL+11. (Glömde termometern i helgen så har inte mätt sen i söndags).
    du har ju iaf bara ett värde under, jag har massor :( nej, man ska väl inte det heller, men åh, man blir så less :( känns som man famlar i mörkret. lider med alla dem som hållt på i flera år..... :( nåväl, utredning påbörjas den 24/1. skönt att kanske få veta vad tusan som är fel... =)
  • fruthomsen
    Wantakid skrev 2017-01-12 21:11:41 följande:

Ja men precis, jag är så tacksam för att de gick och att dagarna inte blev så långa denna månad!

Testade endast spontant denna månad, bim-1 då och tänkte / var helt 100 på att de intd skulle gå denna gång.

Men jodå!

Hoppas verkligen det går bra för dig & självklart alla andra!

Tack! Bara att hålla tummarna :)
  • fruthomsen
    Not alone skrev 2017-01-12 22:55:16 följande:

Åh va roligt med denna tråd! Jag hade bim igår och plussade även igår! Fortfarande chocktillstånd då vi försökt i två år. Fick ett MA för två år sen och har inte plussat något sen dess, så frustration är mitt andra namn! Ska läsa era berättelser och resor! :)

Åh ett stort grattis :) Jag fick också ett ma för två år sen. Jag blev dock gravid på första försöket efter två mån igen och då gick allt bra. Lillan är nu 1 år gammal. Men hjälpes vilken oro man hade innan man kände sig säker att det blir en bebis av det :-/ Hoppas att allt går bra nu.
  • metaphor
    Kåtisroinen skrev 2017-01-12 22:08:14 följande:
    Förlita dig inte alltför mycket på kurvan! Det kan vara en bra hint, men lite inte för mycket på den. Såhär ser min kurva ut och jag plussade på ÄL+11. (Glömde termometern i helgen så har inte mätt sen i söndags).
    men stort grattis till ditt plus!! :D
  • Hejhejhejilc

Behöver lite hjälp. Har pco så vet inte hur lång min cykel är, jag är idag på dag 33, men kan ha väldigt långa ibland. Hade lite äl-känningar strax innan nyår. Har nu tempstegring och molvärk. Men testet ser ut så här? Svaaaagt svaaagt. Spökstreck eller något på g? Vad tror ni? Testet är från testlagret.

• jhk88
    Hejhejhejilc skrev 2017-01-13 11:18:25 följande:

Behöver lite hjälp. Har pco så vet inte hur lång min cykel är, jag är idag på dag 33, men kan ha väldigt långa ibland. Hade lite äl-känningar strax innan nyår. Har nu tempstegring och molvärk. Men testet ser ut så här? Svaaaagt svaaagt. Spökstreck eller något på g? Vad tror ni? Testet är från testlagret.

Jag har ingen erfarenhet av de där testen men man ser ju klart och tydligt att det är två streck! Grattis!! <3
Svar på tråden BIM Januari 2017