• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • 22ochgravidlängtan

Testade idag, ungefär 3-4 dagar innan BIM, tycker mig se något litet streck, eller är det bara inbillning? någon annan som ser? hoppas,hoppas! 
  • finlander
    22ochgravidlängtan skrev 2017-01-13 12:13:14 följande:
    Testade idag, ungefär 3-4 dagar innan BIM, tycker mig se något litet streck, eller är det bara inbillning? någon annan som ser? hoppas,hoppas! 
    Jag ser ett svagt streck! Glad Ser likadant ut som mitt test på BIM -3 (testade igen igår på BIM+1 och fick ett jättetydligt plus). Ta ett nytt test om någon dag!
  • fruthomsen
    22ochgravidlängtan skrev 2017-01-13 12:13:14 följande:
    Jag ser också ett streck :)
  • AnnikaElisabeth

Någon annan med BIM 22/1?

• Emmeliina
    AnnikaElisabeth skrev 2017-01-13 15:17:29 följande:

21-22/1 tror jag att jag har bim :)
    Nicole 110322
  • jhk88
    AnnikaElisabeth skrev 2017-01-13 15:17:29 följande:

Hat BIM 21-24/1 :)
  • metaphor

kraftig tempök idag iaf TROTS dålig sömn. har skitont i tjejmagen och tuttarna... man vill bara hoppas men det kan jag ju också lägga ner... :( 
  • Not alone
    fruthomsen skrev 2017-01-13 08:38:11 följande:

Åh ett stort grattis :) Jag fick också ett ma för två år sen. Jag blev dock gravid på första försöket efter två mån igen och då gick allt bra. Lillan är nu 1 år gammal. Men hjälpes vilken oro man hade innan man kände sig säker att det blir en bebis av det :-/ Hoppas att allt går bra nu.

Tack snälla! Va härligt att höra och skönt att höra liknande historia. Då känner vi till problemet och nervositeten båda två. Det är ju en lång väntan med tanke på hur väldigt tidigt detta är ???? men eftersom längtan efter bim är lika lång så är man väldans snabb på att testa sig ???? nu kan jag se den här resan med glimten i ögat men inte tidigare och så känns det lite lite tryggare nu då jag kommer gå på vul tidigare och ha lite koll ????

Grattis till lillan, är det första? ?
Svar på tråden BIM Januari 2017