• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Missminks

Eftersom min mens inte kommer, har ifs varit sjukt oregelbunden, va 32 dagar dom senaste 2 månaderna iaf. Fick ont i brösten, brukar få de innan mens, speciellt i vänstra. Har tagit 2 test innan men fortfarande ingen mens å vi ska iväg idag å äta & dricka gott va jag ju tvungen att testa.. spökstreck el inte??

• Lykkeliv

BIM +1 Och där kom mensen... bara till att fortsätta öva...

Grattis till er som plussat och lycka till ni som fortfarande har en chans :)

• Prinsessan
    Missminks skrev 2017-01-21 09:33:54 följande:

Eftersom min mens inte kommer, har ifs varit sjukt oregelbunden, va 32 dagar dom senaste 2 månaderna iaf. Fick ont i brösten, brukar få de innan mens, speciellt i vänstra. Har tagit 2 test innan men fortfarande ingen mens å vi ska iväg idag å äta & dricka gott va jag ju tvungen att testa.. spökstreck el inte??

Jag hade tolkat det där som ett tidigt plus!
  • Lykkeliv
    Missminks skrev 2017-01-21 09:33:54 följande:

Tycker absolut att jag ser ett streck :D
  • Missminks

Har läst att man kan få posetivt innan mens oxå.. Hade ägglossning 1-2/1 så då e man i v 3 4 el? Fick ett så himla posetivt när jag va med min son för 5 år sen.

• Mammamiao

Plussade häromdagen. BIM -2.

Är så glad. Nu får man hoppas allt går som det ska :)

Lycka till alla!!!

• RN285

Idag fyller min fru år. Grattis. Samt beklagar. Hon fick mens idag. Vi ses i februari tråden. Grattis till alla som plussar denna månad. Och lycka till för er andra.

• jhk88
    Missminks skrev 2017-01-21 13:43:06 följande:

Tog ett clearblue förut ????

Grattttisssss!!! <3 Lycka till!! <3
Svar på tråden BIM Januari 2017