• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Ruffs

Bim + 5 (försöker för första. Är inne på försök 6)
    Idag tog jag ett till test och idag visar det ett svagt streck...Är det positivt eller spökstreck??? 

Kräktes en gång i morse och så fort det var klart mådde jag tiptop.

Har molvärk i magen. Är lite förvirrad..kan det vara så att strecket menar att det är eller inte. Tänkte köpa ett digitaltest och testa imorgon.. vill berätta för min man men vill att det ska vara fastställt plus först. Längtat sååå och om det blivit nu så kommer jag typ explodera av lycka.

• HoppasPåEnTill
    Ruffs skrev 2017-01-25 12:03:54 följande:

Bim + 5 (försöker för första. Är inne på försök 6)

Idag tog jag ett till test och idag visar det ett svagt streck...Är det positivt eller spökstreck??? 

Kräktes en gång i morse och så fort det var klart mådde jag tiptop.

Har molvärk i magen. Är lite förvirrad..kan det vara så att strecket menar att det är eller inte. Tänkte köpa ett digitaltest och testa imorgon.. vill berätta för min man men vill att det ska vara fastställt plus först. Längtat sååå och om det blivit nu så kommer jag typ explodera av lycka.

Ta ett kort så kan vi kika. Ser du ett streck så borde det vara positivt.
  • Längtan17

[quote=77344431][quote-nick]Ruffs skrev 2017-01-25 14:53:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag tycker det ser positivt ut, behöver inte alla anstränga mig för att se:)

• Hallonfrossa

[quote=77344431][quote-nick]Ruffs skrev 2017-01-25 14:53:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Det där är helt klart positivt! Grattis :)

• HoppasPåEnTill

Det är helt klart positivt. Grattis!

• Wantakid

Håller med dem andra, grattis det är ett tydligt plus :)

• Ruffs

Tack!!!! Körde ett digitalt och såg gravid och kände: Äntligen!!! Men va händer nu ???
    Haha
    Hoppas vårt frö får gro och bli en blomma.

Svar på tråden BIM Januari 2017