• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • jhk88
    erijon skrev 2017-01-22 15:51:55 följande:

Imorse på BIM. Äntligen! Rädd och nervös men så glad och förväntansfull.

Grattis!!! <3
  • Plums24
    erijon skrev 2017-01-22 15:51:55 följande:

Imorse på BIM. Äntligen! Rädd och nervös men så glad och förväntansfull.

Grattis!!
  • Isvattenis
    Plums24 skrev 2017-01-22 16:47:49 följande:

Grattis!!

Hur har de gått för dig idag hittills? Ingen mens hoppas jag?
  • Längtan17

Har BIM den 29/1 enligt NC. Men förra månaden fick jag mens äl+7 redan. Väldigt kort lutealfas.. :( om det är samma den här gången så är BIM på 27/1, fredag alltså. Har äl på dag 20. Så ganska sent så frågan är när man tidigast kan plussa? Har köpet predictor early. Vad tror ni? Hur tidig efter äl har ni plussat? Har dock inga symptom alls sen här månaden/. Så jag tror inte det blev nått. Men man hoppas ju alltid!

• Plums24
    Isvattenis skrev 2017-01-24 11:06:04 följande:

Hur har de gått för dig idag hittills? Ingen mens hoppas jag?

Tyvärr kom mensen imorse så som den va beräknad i kalendern :( men det är bara att ta nya tag! Det är vårt första försök så man får väl räkna med att jobba lite på det :)
  • 26anonym2326

Hej!

Jag har BIM 29/1, alltså söndag.

Har på ÄL+7 haft otrolig smärta i mina båda bröst, mått lite smått illa, men inte kräkts.

Mina bröst bränner och känns som någon slagit mig hårt. Mycket åt sidorna och under bröstvårtorna.

Tror ni det kan vara graviditet? Har aldrig ont i brösten innan mens.

• Madde9023

Kan man få graviditetssymptom väldigt snabbt? Har typ inte känt något hittills, förutom lite stickningar i brösten i söndags, men nu helt plötsligt idag under förmiddagen har jag fått en tryckande känsla i nedre delen av magen ut mot sidorna, känningar i nedre delen av ryggen samt att det sticker lite i huden på magen..

Är på Bim -3, tog ett test i morse som var negativt..

• Silverisolde

Tyvärr kom mensen med sjuk mensvärk nu på dag 42.. Det testet jag lade upp här hade en svaag linje irl och på min mobil (även om det var svårt att se på de jag laddat upp), men igår när jag testade var det blankt igen så jag misstänkte att det inte skulle gå. :( Tittar nog in i februaritråden för vårt fjärde försök!

• Mirabelle24

Och här kom också tant röd på besök idag... CD 46 är jag på, hoppas på en kortare cykel denna gång :)

Lycka till alla andra som fortfarande inväntar bim!

• Östlund

Jag vet inte exakta BIM,men enligt kalendern 27/1. Brukar alltid få mens sista varje månad. Men hoppas de inte kommer nu!! <3

Svar på tråden BIM Januari 2017