• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Ruffs
    Ilovemylife95 skrev 2017-01-27 21:01:56 följande:

Fick precis ett svagt plus på BIM-2 :D :D

Grattis!!!!
  • Sandrajian

Hej! Jag hade bim 23/1

Ännu ingen mens men heller inget plus så vi får hoppas på det bästa ändå! :)

Jag är 21 och vi planerar vårat första barn ?

• Hallonfrossa
    crx skrev 2017-01-27 20:27:24 följande:

Kan någon som är/ har varit gravid beskriva den molande smärtan man kan få? Har en mystisk ilning runt livmodern o lite mot (vad jag tror är) äggstockarna. Kommer flera ggr per minut. Som svag ström. Inte stickande utan mer subtilt... hmmmm...

Jag känner det likt träningsvärk aktivt, lite ilande och stramade, typ som att en nerv kommit lite i kläm, den sitter på sidorna av "tjejmagen" inte konstant utan kommer och går lixom :)
  • crx

Gårdagens var spök. Nu är det verkligen för sent om det skulle vara något. Inbillning.... ;(

• jhk88
    Ilovemylife95 skrev 2017-01-28 14:38:51 följande:

Sååå glad :D

Grattis!! <3 På vilket försök tog det sig?
  • Ilovemylife95
    jhk88 skrev 2017-01-28 19:20:23 följande:

Grattis!! <3 På vilket försök tog det sig?

Slutade med ppiller i november, har haft en mens sen tog det sig :)
  • Turenskan

Törs knappt tro att de är sant. Efter å ha försökt få barn i nästan 3 år, gjorde IVF förra året, fick utomkved i maj efter insättningen, så visar stickan jag tog igår em plus! Tog dessutom en imorse på morgonurin som även den fick ett streck till. Nu till min nojig fråga - borde de inte vara starkare det jag tog imorse?! (bakre stickan) Har bim idag. Lär få höra av mig till bm på kliniken som hjälpt mig vid ivf.
  • Maria25
    Turenskan skrev 2017-01-29 10:02:02 följande:

Törs knappt tro att de är sant. Efter å ha försökt få barn i nästan 3 år, gjorde IVF förra året, fick utomkved i maj efter insättningen, så visar stickan jag tog igår em plus! Tog dessutom en imorse på morgonurin som även den fick ett streck till. Nu till min nojig fråga - borde de inte vara starkare det jag tog imorse?! (bakre stickan) Har bim idag. Lär få höra av mig till bm på kliniken som hjälpt mig vid ivf.

Grattis!! Underbart att läsa! Tog det sig via ivf denna gång eller vad är det resultat av? :)

Angående att det bör vara starkare så verkar det vanligt att vissa testar starkare med EM-urin än morgonurin i början :)
  • Turenskan
    Maria25 skrev 2017-01-29 11:15:09 följande:

Grattis!! Underbart att läsa! Tog det sig via ivf denna gång eller vad är det resultat av? :)

Angående att det bör vara starkare så verkar det vanligt att vissa testar starkare med EM-urin än morgonurin i början :)

Tusen tack!! Är fortfarande helt chockad.

Denna gång så tog det sig "vanligt" för sambon varit väldigt skeptisk till en återinsättning (har ägg i frysen) så det känns helt otroligt! :D
Svar på tråden BIM Januari 2017