Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blonda män är snygga, har ett par ex som är blonda med blå eller gröna ögon.
En riktigt manlig och snygg man är han i vikings, kommer inte ihåg namnet nu.
Blonda män är snygga, har ett par ex som är blonda med blå eller gröna ögon.
Tror du kvinnor med icke skandinavisk bakgrund håller med dig
Åh, inte alls sant. Mänsklig skönhet hos män och kvinnor finns i alla människans färger - olika hår och hudfärger. Det handlar om ansikte, hår och kropp, hållning, charm, inte färg.
Min "Kalles kaviar" blonda och blåögda sambo får långa blickar i princip i alla länder där kvinnor är fria att titta på män och där män i vanliga fall är mörkhåriga med mörka ögon. I Italien kände han sig mer eller mindre sextrakasserad och jag fick flera gånger gå in och bryta när tjejer blev för närgångna och inte ville förstå när han försökte avvärja dem. På den Kenyanska landsbygden hymlades det inte med att man gärna hade sett attbhan spenderade natten med några av byns unga kvinnor, ett blåögt barn önskade de sig.
Min "Kalles kaviar" blonda och blåögda sambo får långa blickar i princip i alla länder där kvinnor är fria att titta på män och där män i vanliga fall är mörkhåriga med mörka ögon. I Italien kände han sig mer eller mindre sextrakasserad och jag fick flera gånger gå in och bryta när tjejer blev för närgångna och inte ville förstå när han försökte avvärja dem. På den Kenyanska landsbygden hymlades det inte med att man gärna hade sett attbhan spenderade natten med några av byns unga kvinnor, ett blåögt barn önskade de sig.
oj det är väldigt ovanligt att kvinnor är närgångna såg inte kvinnorna att han var upptagen
[quote=79890073][quote-nick]Anonym (populär?) skrev 2019-09-09 20:08:39 följande:[/quote-nick]Tror du kvinnor med icke skandinavisk bakgrund håller med dig [/quote
Jag var i Kina med en kollega för ett par år sedan. Vi reste i tjänsten och besökte olika städer dit turister normalt aldrig kommer. Min kollega är ca 1,90 lång och blond och blåögd. Typiskt nordiskt utseende skulle jag säga. Kvinnorna var som galna i vissa städer. Flera kom fram till oss och drog honom i kavajen och sa nåt vi inte förstod förrän en kvinna sa "vely handsome" (engelska alltså). Många skulle fotografera honom. Helt oblygt sökte de kontakt med honom. På en marknad med massor av folk hade vi en "svans" av unga kvinnor efter oss. Han var uppenbarligen oerhört attraktiv i deras ögon. Mest uppmärksamhet visade kvinnorna i södra delen av Kina.
Helt klart en märklig upplevelse och mycket obekvämt för min kollega.
Helt klart en märklig upplevelse och mycket obekvämt för min kollega.