Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
?
Min tjej sa idag att jag skulle se bättre ut i mörkt hår. Kom att tänka på den här tråden då.
MVH
Blond kille
?
Blondin passar mer för tjejer.Det här ljusa gör att dom ser yngre ut.Riktigt ljusa ,bleka män är inte särskilt vackra,just för att dom är som albino.Utländska tjejer har sagt,att dom gillar inte blonda män,inte deras smak,för feminivt.
kvinnor har mindre pigment än män? Källa på det?
Blondin passar mer för tjejer.Det här ljusa gör att dom ser yngre ut.Riktigt ljusa ,bleka män är inte särskilt vackra,just för att dom är som albino.Utländska tjejer har sagt,att dom gillar inte blonda män,inte deras smak,för feminivt.
Fick inte med hela länken. Så här ska den se ut: www.svt.se/nyheter/vad-bestammer-var-hudfarg
Nordic blond finns kvar som skönhetsideal.
I östra Finland vimlar det av dem men de är varken mer eller mindre lyckade i något avseende skulle jag säga. Kanske sticker de ut i nån statistik någonstans?
Det borde finnas minst några framstående i film- och teaterbranschen, men jag har inte järnkoll där.