Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Jag är en invandrare (kvinna) och tycker att blonda svenska män är mycket snyggare än mörka. Däremot så ser jag svenska män vara väldigt passiva. Jag tyckte väldigt mycket om en svensk man och han gillade mig också men han vågade aldrig bjuda ut mig. Kunde jag ta första steget? Ja. Men jag skulle inte se honom då som manlig och skulle snart tappa attraktionen så jag avstod. Annars skulle jag välja blond framför en mörk.
Det här kan ta mej fan vara det dummaste jag läst.
Kvinnor är väl inte ljusare och har mindre pigment än män! Känner du till andra världsdelar än Europa??
Män har tjockare hud än kvinnor, men inte mörkare hud.
Det här kan ta mej fan vara det dummaste jag läst.
Kvinnor är väl inte ljusare och har mindre pigment än män! Känner du till andra världsdelar än Europa??
Män har tjockare hud än kvinnor, men inte mörkare hud.
Jag är en invandrare (kvinna) och tycker att blonda svenska män är mycket snyggare
Jag är en invandrare (kvinna) och tycker att blonda svenska män är mycket snygga
Denna man.....My Goodness!!! Snyggast någonsin nästan.
Knappast ful med sitt blonda hår och blå ögon.
Och blondiner som Brad Pitt, Jude Law, Leo di Caprio. Chad Michael Murray, Alexander Skarsgård mfl mfl..finns väldigt heta män med blonda färger.
Sen märker jag att det är mest män från mellanöster som hånar och skrattar åt svenska män. Jag har aldrig sett en snygg man från mellanöster och jag förstår inte var de har fått sitt självförtroende ifrån men det är just sånt självförtroende som många svenska män saknar.
Sen märker jag att det är mest män från mellanöster som hånar och skrattar åt svenska män. Jag har aldrig sett en snygg man från mellanöster och jag förstår inte var de har fått sitt självförtroende ifrån men det är just sånt självförtroende som många svenska män saknar.
Nepp, det tycker jag inte
Jag har generellt svårt för blonda, blåögda män. I synnerhet om de är hårlösa tycker jag de ser ut som pojkar istället för män.
Min preferens är mörkhåriga, brunögda män. Lustigt nog är pappan till mitt barn blond och blåögd (fast vårt barn har fått mina färger och är mörkhårig och brunögd) och min nuvarande kk är mörkblond/gråhårig och blåögd... Men skulle jag gå helt på utseendet så skulle det bli en mörkhårig, brunögd man med mörkt hår på bringan.
Jag har generellt svårt för blonda, blåögda män. I synnerhet om de är hårlösa tycker jag de ser ut som pojkar istället för män.
Min preferens är mörkhåriga, brunögda män. Lustigt nog är pappan till mitt barn blond och blåögd (fast vårt barn har fått mina färger och är mörkhårig och brunögd) och min nuvarande kk är mörkblond/gråhårig och blåögd... Men skulle jag gå helt på utseendet så skulle det bli en mörkhårig, brunögd man med mörkt hår på bringan.
De flesta etniskt svenska män är väl mörkblonda/cendré/råttfärgade i håret?
Inget konstigt eller oattraktivt med det utan snarare standard.
Vitblont hår eller ljusgula nyanser däremot har jag lite svårt att ta på allvar hos en vuxen man. Får lite Teddybjörnvibbar av såna färger.