• Gunnnnnar

Anses blonda män vara fula?

Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.

Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.

?

• Svar på tråden Anses blonda män vara fula?
  • Anonym (snyggt)

Blonda killar är jättesnygga! 

• Anonym (populär?)
    Anonym (snyggt) skrev 2017-09-07 21:25:37 följande:

Blonda killar är jättesnygga! 

Är du själv blond?
  • Meriall

Tycker det verkar som att blonda kvinnor ofta föredrar mörka män men mörka kvinnor ofta gillar blonda män.

• Anonym (populär?)
    Meriall skrev 2017-09-08 08:17:08 följande:

Tycker det verkar som att blonda kvinnor ofta föredrar mörka män men mörka kvinnor ofta gillar blonda män.

Är det tjejerna som säger det till dig?
  • Anonym (Karlar!)

Japp, mörkhåriga män är snyggast.
    Men, det är dem jag bara tittar på, har faktiskt under mina 45 år i detta livet alltid fallit för blonda rödhåriga väldigt svenska karlar. Så det som locker som ögongodis är inte det jag vill ha i sängen eller hålla hårt i när vinden viner.

• Anonym (populär?)
    smulpaj01 skrev 2017-09-07 18:28:54 följande:

Blonda vikingar ska det vara för min del...

Är du ensam om att tycka det
  • Anonym (Non Blond)

Kvinnor har mindre pigment än män.. hahaha!

Blont har anses attraktivare än mörkt sen långt innan Hitlers ariska ideal. Men tidigare har bara kvinnor varit fåfänga nog att blondera sig, men männen börjar komma ikapp nu gällande fåfänga.

• Anonym (Svea)

Blont och blåögt ska det vara. Nordiska vikingar rawwwr! Jag har aldrig tänt på mörkare inslag. 

• Anonym (anonym tjej)

Rödhåriga män, eller män med mycket mörk hudfärg (typ Afrika) attraherar mig inte alls.

Blont, ljusbrunt eller mörkbrunt hår är fint.

• Anonym (Älskar dem)
    Anonym (populär?) skrev 2017-09-07 18:18:55 följande:

Ja vad tycker utländska, invandrarkvinnor om blonda män?

Vi eller åtminstone jag tycker det är fint. Jag gillar kontrasten hud mot hud då jag är väldigt mörk och en blond man nästan garanterat är väldigt ljus.
Svar på tråden Anses blonda män vara fula?