Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blonda killar är jättesnygga!
Blonda killar är jättesnygga!
Tycker det verkar som att blonda kvinnor ofta föredrar mörka män men mörka kvinnor ofta gillar blonda män.
Tycker det verkar som att blonda kvinnor ofta föredrar mörka män men mörka kvinnor ofta gillar blonda män.
Japp, mörkhåriga män är snyggast.
Men, det är dem jag bara tittar på, har faktiskt under mina 45 år i detta livet alltid fallit för blonda rödhåriga väldigt svenska karlar. Så det som locker som ögongodis är inte det jag vill ha i sängen eller hålla hårt i när vinden viner.
Blonda vikingar ska det vara för min del...
Kvinnor har mindre pigment än män.. hahaha!
Blont har anses attraktivare än mörkt sen långt innan Hitlers ariska ideal. Men tidigare har bara kvinnor varit fåfänga nog att blondera sig, men männen börjar komma ikapp nu gällande fåfänga.
Blont och blåögt ska det vara. Nordiska vikingar rawwwr! Jag har aldrig tänt på mörkare inslag.
Rödhåriga män, eller män med mycket mörk hudfärg (typ Afrika) attraherar mig inte alls.
Blont, ljusbrunt eller mörkbrunt hår är fint.
Ja vad tycker utländska, invandrarkvinnor om blonda män?