• Gunnnnnar

Anses blonda män vara fula?

Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.

Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.

?

• Svar på tråden Anses blonda män vara fula?
  • Anonym (Tina)

Stämmer nog.. Men verkar som att det blir vanligare och vanligare att tjejer gillar feminina killar så...

• Anonym
    Anonym (Y) skrev 2016-12-26 19:50:33 följande:
    Varför är det ens relevant att du råkar känna någon / några utländska tjejer som inte gillar blonda män?

Jag känner svenska tjejer som inte gillar mörka eller blonda män och utländska tjejer som inte gillar mörka män.

Folk är individer.
    Finns tydligen mycket som tjejer inte gillar när det kommer till män.
    Killar brukar tvärtom gilla det mesta av kvinnokön som går på två ben.
  • KalIle
    Anonym (Tina) skrev 2016-12-26 22:01:44 följande:

Stämmer nog.. Men verkar som att det blir vanligare och vanligare att tjejer gillar feminina killar så...

Tycker att det tvärtom är så att alltfler kvinnor vill ha män som är den manliga motsvarigheten till bimbos. Män som missbrukar anabola steroider, köper kläder för tusentals kronor per månad och kör en leasad premiumbil.

(Det finns framgångsrika män som är bimbos men de flesta av de bimbos man ser är egentligen låginkomsttagare som försöker framställa sig som höginkomsttagare.)
  • KalIle
    jjeessiicahh skrev 2016-12-26 22:29:06 följande:

Blonda män är inte vackert i mina ögon...mörkt ska det vara..

Dock vill ju kvinnor med lite klass ha långa män som är smarta nog att inte missbruka anabola steroider så jag vet inte om jag bryr mig om din åsikt.
  • jjeessiicahh
    KalIle skrev 2016-12-27 00:26:51 följande:
    Dock vill ju kvinnor med lite klass ha långa män som är smarta nog att inte missbruka anabola steroider så jag vet inte om jag bryr mig om din åsikt.
    Oj, någon tog åt sig? Antar att du är blond?
  • Anonym (populär?)

Ja vad tycker utländska, invandrarkvinnor om blonda män?

Svar på tråden Anses blonda män vara fula?