Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Det är inte hårfärgn som avgör sexighet. Har varit ihop med både blonda och mörka. Att jag tillslut gifte mig med en blond berodde på att han var smart, snygg och kunde skämta om allt, inte att han var blond.
Det finns inte blonda britter?
De ser ut som Ken-dockor.
Gillar inte tjejer dom dockorna?
Nej, fina! Har alltid, och i princip uteslutande, varit ihop med eller haft tillfälliga förhållanden och ons, med l blonda män, eller iaf åt det ljusare hållet - typ cendré och med blå ögon.
Brad Pitt drömde om ett liv i filmens värld. Att kanske få göra lite huvudroller.
Han hade haft framgångar hos tjejerna i skolan.
Den hårda verkligheten slog till med full kraft.
Det var alltid någon annan skådespelare dom valde istället. Skådespelare som hade mörkt hår,
Brad gav inte upp, och fick jobb i många filmer. Bakom kulisserna.
Sedan så kom rollerna. Många olika sorters filmer, där dom färgade hans hår mörkt, han bar peruk, eller var maskerad.
Han fick aldrig någon huvudroll, och hans glansdagar som tjejmagnet i skolan var förbi för längesedan.
Brad vaknade en morgon, och det slog honom:
"Varför färgade jag inte håret från början?"
Han insåg att det är sant. Blondiner är korkade.
Nej smaken är väl som baken men jag tycker iallafall inte det är fult eller omanligt.. Är själv brunett (tjej) med mörkgröna ögon men jag har träffat killar med ljust hår och blå ögon som jag verkligen har tyckt ser bra ut.
Han jag är tillsammans med nu och väntar barn med är mörkhyad (halvsvensk) med svart hår och bruna ögon men killen jag träffade innan var blond och blåögd. Så jag tycker killar kan se bra ut och se manliga ut med vilket som.
Har en tjejkompis som inte alls tänder på blonda killar (eller nästan inga svenska killar alls egentligen) för hon tycker att det känns som att det är hennes bror (fast hon inte har någon bror).. så hon gillar bara mörkhåriga. Men jag har två mörkhåriga bröder så har aldrig tänkt den tanken haha ..