Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Han hade aldrig upplevt det tidigare? Blev det för mycket så tjejerna kom fram och gav komplimanger hela tiden?
Är det verkligen så att kvinnor anser det?
Jag är väl inget fan av väldigt bleka, ljusblonda (typ Emil i Lönneberga) män med ljusblå ögon, men det har ju inget med att jag skulle tycka att det var feminint? Inte ens tänkt den tanken att blonda hår skulle vara feminint ens.. Min sambo har dock ljus hy, mörkblont hår och mellanblå ögon! Superfint!
Ja jag får nog erkänna att blonda män känns lite mer feminina på något sätt, och därför inte attraherar mig lika mycket.
Kanske för att jag associerar blonda män med svenska män, och att jag ofta finner svenska män lite mindre manliga, enligt mina preferenser på manlighet dvs. ABSOLUT inte alla. Men en hel del.
Alltså, nordiska män är ju så otroligt vackra. Inte bara de snyggaste med blå intensiva ögon utan skandinaver överlag.
Blont hår och blå ögon är ju väldigt ovanligt i världen och enligt mig mycket vackert. Har själv mörkt hår och blå ögon vilket är en fin kombination.
Alltså, nordiska män är ju så otroligt vackra. Inte bara de snyggaste med blå intensiva ögon utan skandinaver överlag.
Blont hår och blå ögon är ju väldigt ovanligt i världen och enligt mig mycket vackert. Har själv mörkt hår och blå ögon vilket är en fin kombination.
Ja visst. Jag räknar med att det varierar. Utländsk, kan ju vara en dansk. Jag tror att de flesta dras till sin egen folkgrupp, generellt. Har aldrig hänt till på en utomeuropeisk man exempelvis. Men det finns ju sådana exempel också.
Ja visst. Jag räknar med att det varierar. Utländsk, kan ju vara en dansk. Jag tror att de flesta dras till sin egen folkgrupp, generellt. Har aldrig hänt till på en utomeuropeisk man exempelvis. Men det finns ju sådana exempel också.
Enligt mig är de fula, ja.
Jag menade utomeuropiska kvinnor det är ingen som är tillsammans med en svensk. Har du dejtat män från alla skandinaviska länder?