• Erna90

Börja syskonverkstad maj 2017

Jag och sambon har bestämt oss för att påbörja syskonverkstaden i maj i år. Har en liten kille på ett 1år och det blir då som minst 2år mellan syskonen. Är ju ett tag kvar men var tvungen att skriva ändå, ser fram emot det massor. Ska bli så spännande. Fler som ska påbörja syskonverkstad i samma veva?

• Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-06-28 06:51:00 följande:

Kunde inte hålla mig så testade idag bim-2 men fick negativt. Hoppas fortfarande dock då jag vet att man borde vänta lite längre!

Jag har beställt hem tester men skulle vilja gå till Ica och köpa test ????
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-06-28 06:51:00 följande:

Kunde inte hålla mig så testade idag bim-2 men fick negativt. Hoppas fortfarande dock då jag vet att man borde vänta lite längre!

Hoppas du får positivt, jag testade detta idag.

• Erna90
    carrolinea skrev 2017-06-29 15:51:07 följande:

Hoppas du får positivt, jag testade detta idag.

Har så svårt att tyda bilder på test, men det är ett svagt plus va? Grattis isf

Själv testade jag detta idag, osäker på om det visar positivt men tyckte mig se ett svagt svagt streck! Och sambon med! Syntes bättre i verkligheten! Får testa igen om några dagar och hoppas verkligen

• Erna90
    Erna90 skrev 2017-07-02 08:11:00 följande:

Själv testade jag detta idag, osäker på om det visar positivt men tyckte mig se ett svagt svagt streck! Och sambon med! Syntes bättre i verkligheten! Får testa igen om några dagar och hoppas verkligen

På foto syns det där svaga strecket knappt alls...
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-07-02 08:11:00 följande:

Syns lite.

Detta tog jag i fredags.
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-07-02 10:28:44 följande:

Såklart kom inte bilden med

Syns lite igen ju

Antingen tidigt eller låghormonad kanske?

Testade idag igen med svagt streck, men starkare än förra gången så tog ett clearblue digitalt med

Visade sig vara tidigare än när jag testade med storebror så därför det bara var svaga streck än så länge på stickorna!

• carrolinea
    Erna90 skrev 2017-07-04 07:46:58 följande:

Syns lite igen ju

Antingen tidigt eller låghormonad kanske?

Testade idag igen med svagt streck, men starkare än förra gången så tog ett clearblue digitalt med

Visade sig vara tidigare än när jag testade med storebror så därför det bara var svaga streck än så länge på stickorna!

Grattis!

Jag vet inte vad jag ska tro, ingen mens iaf.

• Elliott94

Hej hoppar in här om de är okej? :)

Vi slutade med mini p-piller veckan innan dottern fyllde 1år (1juni) har ännu inte fått någon mens så hoppas den dyker upp snart så man kan börja försöka.

Förra gången (med dottern då) så slutade jag med mini p-piller 1aug 2015, fick piller mens efter 3 dagar och hade mens k slutat av aug och blev sedan gravid i början av sep. Då gick de snabbt! Hade hoppats på samma denna gång haha :)

• Erna90
    carrolinea skrev 2017-07-04 08:13:17 följande:

Grattis!

Jag vet inte vad jag ska tro, ingen mens iaf.

Tack

Svårt att se något på sista bilden men vet ju själv att det kan synas lite i verkligheten men "försvinna" på foto! Så länge inte mensen kommit finns det ju hopp
Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017