• Erna90

Börja syskonverkstad maj 2017

Jag och sambon har bestämt oss för att påbörja syskonverkstaden i maj i år. Har en liten kille på ett 1år och det blir då som minst 2år mellan syskonen. Är ju ett tag kvar men var tvungen att skriva ändå, ser fram emot det massor. Ska bli så spännande. Fler som ska påbörja syskonverkstad i samma veva?

• Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017
  • Erna90
    Elliott94 skrev 2017-07-04 23:59:53 följande:

Hej hoppar in här om de är okej? :)

Vi slutade med mini p-piller veckan innan dottern fyllde 1år (1juni) har ännu inte fått någon mens så hoppas den dyker upp snart så man kan börja försöka.

Förra gången (med dottern då) så slutade jag med mini p-piller 1aug 2015, fick piller mens efter 3 dagar och hade mens k slutat av aug och blev sedan gravid i början av sep. Då gick de snabbt! Hade hoppats på samma denna gång haha :)

Välkommen!

Håller tummarna

Vi hade sån tur att det tog sig på andra försöket med båda. Nästan för bra för att va sant så är sjukt rädd att det ska hänga något denna gången...
  • pandoraDiem
    Erna90 skrev 2017-07-04 07:46:58 följande:

Syns lite igen ju

Antingen tidigt eller låghormonad kanske?

Testade idag igen med svagt streck, men starkare än förra gången så tog ett clearblue digitalt med

Visade sig vara tidigare än när jag testade med storebror så därför det bara var svaga streck än så länge på stickorna!

Grattis! Härligt att det fick snabbt att bli gravid ????
  • Erna90
    pandoraDiem skrev 2017-07-05 08:03:36 följande:

Grattis! Härligt att det fick snabbt att bli gravid ????

Tack

Ja himla kul att det gick så snabbt, hoppades på det men man vågade ju inte hoppas allt för mkt!

Ist rädd nu att ngt ska hända men är väl en vanlig känsla!
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-07-05 07:59:00 följande:

Tack

Svårt att se något på sista bilden men vet ju själv att det kan synas lite i verkligheten men "försvinna" på foto! Så länge inte mensen kommit finns det ju hopp

Började blöda men mår sjukt konstigt. Ont i brösten, läcker mjölk osv :( vet inte om det är ngt efter mf i januari.
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-07-08 21:50:18 följande:

Började blöda men mår sjukt konstigt. Ont i brösten, läcker mjölk osv :( vet inte om det är ngt efter mf i januari.

Hur har det gått för dig? Gått några dagar sedan sist..
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-07-16 22:34:34 följande:

Hur har det gått för dig? Gått några dagar sedan sist..

Mens eller tidigt mf, men har äl idag. Får se om vi får till det ;)
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-07-18 20:20:08 följande:

Mens eller tidigt mf, men har äl idag. Får se om vi får till det ;)

Tråkigt att höra men då håller vi tummarna på nytt
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-07-19 23:48:35 följande:

Tråkigt att höra men då håller vi tummarna på nytt

Dags igen då. Hur mår du?

• Erna90
    carrolinea skrev 2017-07-31 22:23:40 följande:

Dags igen då. Hur mår du?

Spännande, hoppas verkligen för er skull :)

Syntes det ett svagt streck i verkligheten? Har svårt att se på bilderna men vet att de där svaga strecken man kan se i verkligheten typ försvinner på bild!

Jag mår bra, typ inga symtom. Va lika första gången. Haft tendens till illamående några kvällar bara. Men superorolig att något ska vara fel. Men får ju vänta till ultraljudet..
  • Erna90
    Erna90 skrev 2017-08-02 21:17:57 följande:

Spännande, hoppas verkligen för er skull :)

Syntes det ett svagt streck i verkligheten? Har svårt att se på bilderna men vet att de där svaga strecken man kan se i verkligheten typ försvinner på bild!

Jag mår bra, typ inga symtom. Va lika första gången. Haft tendens till illamående några kvällar bara. Men superorolig att något ska vara fel. Men får ju vänta till ultraljudet..

Testat något mer?

Jag har tyvärr fått missfall...
Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017