• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • LeiaBus2010

CD 20 idag. Den bilden som jag la upp var dippen för att indikera äl tror jag.

Har haft molvärk ända sedan dess och tempen har ökat som det ska efteråt. 0.3 ungefär. hoppas hoppas hoppas att det tar sig och att tempen ökar lite till eller håller sig jämn ända till Bim och efter!! <3

Vi sexade igår med bara för att inte missa om ägget släppte senare det tar ju runt 3-4 dygn efter tempdippen Så jag hade äl någon gång mellan den 28 feb-2 mars

Hur går det för er andra?

Nykär15 skrev 2017-03-03 09:21:05 följande:

Här är det väntan på BIM, är på ÄL+9 idag...kollade hcg efter Ovitrelle igår och det var i stort sett blankt, ge så nåt ytterst svagt om jag höll mot en lampa. Så nu väntar jag nog till måndag med att testa (om jag kan hålla mig)...

Fryser, mår illa och har molvärk idag..men vet det kan vara den höga dosen progesteron (tar ju 3 vaggisar om dagen...)

Den eviga väntan. Men det går fortare om man gör annat :-P Inte för att det är så lätt men ändå

Ja det där progesteronet är bra på att luras före mens. Håller min tumme stenhårt för dig! <3
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • FrökenNypon

Bim idag o vakna m mens kl 4 imorse..:((

Depp nu på fm sen dax och klistra på ett glatt humör o fixa middagsbjudning till ikväll...

aja nu kan jag iaf dricka alkohol utan problem! :/

• Orkide
    FrökenNypon skrev 2017-03-04 08:21:46 följande:

Depp nu på fm sen dax och klistra på ett glatt humör o fixa middagsbjudning till ikväll...

Åh vad bläigt
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2017-03-03 11:28:54 följande:

Jag har mina ÄL dagar här.

Någon som närmar sig BIM?

BiM -9 typ :-P fortfarande molvärk och nu är jag helt plötsligt genomförkyld. Det kan vara ett gott tecken haha.

Va tråkigt. Men det kommer ju fler tåg Vi är säkert fler som får den röda ... men hoppas ju såklart att så inte blir fallet.

Trevlig helg allesammans. <3
  • LeiaBus2010

Just det! En fråga om älsekret.

Idag är det 4 eller 5e dagen som jag har äl flytningar! Och dom är inte nådiga!

JÄTTETJOCKA rikliga genomskinliga, sega, gummiliknande som man kan göra typ 10 cm broar av...

Verkligen mycket! Så har jag aldrig haft förut. Iaf inte den mängden i så många dagar. Nu är det 2 dagar sedan vi sexade. Det ser inte ut som sperma... någon som känner igen detta? Hur länge kan man ha älflytn. Egentligen?

Jag har som sagt molvärk som tusan och idag kom en dunderförkylning med huvudvärk. Är så trött så jag inte ens orkar ha sex. .. vågar man hoppas att det kan ta sig trots att det var 2 dagar sedan ? Jag vet att sperma kan leva upp till 5-7 dagar. Men man vet ju aldrig om man ens har äl.

Dessa sega rikliga genomskinliga flytningar. (Doftar inget)

Är.det normalt??

• Nykär15

Skit för mens!! Hoppas du får en riktigt trevlig kväll iaf <3
  • LeiaBus2010

Vi körde lite sexan idag också utifall att... eftersom #66 var ett tydligt tecken :-P

• Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-04 18:31:25 följande:

Vi körde lite sexan idag också utifall att... eftersom #66 var ett tydligt tecken :-P

Så då kanske du har äl nu?
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2017-03-05 07:58:34 följande:

Så då kanske du har äl nu?

Jag har definitivt haft äl!

Kolla dagens stegring!

Har fortfarande molvärk. Har haft sen den fertila perioden började. Och idag var älsekretet borta och mer mjölkvita. Så ägget släppte garanterar senast igår.

Vaknade med en sån extrem ryggvärk kl 3 i natt och kunde inte sova eller ligga bekvämt hur jag än vände och vred mig. Och då tempade jag även för det ska man ju göra när man vaknat.

Jag blev inte chockad när den ökat mer än 0.5 så då förstod jag att ägget släppt. Hade riktigt ond molvärk och en hemsk huvudvärk hela dagen igår. Så det var nog en rejäl blåsa som sprack o släppte ägget. Hua mig.
Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...