• orzia1

BIM Mars 2017

jhk88 skrev 2017-03-20 09:17:58 följande:

Nä nu är hoppet ute, ett till negativt test idag, BIM imorgon eller på onsdag. Jag som verkligen hade hoppats på att det skulle ha tagit sig nu på tredje försöket...

Lycka till ni andra! <3 Hoppar över till apriltråden nu.

Men har mensen inte kommit så ge inte upp än
  • orzia1
    Hedblomster skrev 2017-03-20 10:49:39 följande:

Åååååh jag hade så önskat att det skulle bli något... Fånig som jag är sitter jag på Kappahls sida och tittar på Newbiekläder, 3 för 2 men jag har ingen att köpa till... Bara att gå vidare till apriltråden och hoppas på det! Förr eller senare ska det väl ta sig. 

Jag har redan köpt en body till ena dottern med texten jag ska bli storasyster, trots det inte ens har tagit sig än.plus köpt trycket så äldsta ska få på en tröja. (Köpte lite större storlek) så jag förstår dig.
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-03-20 13:32:43 följande:

Här kommer min spökbild! Har gjort det grå/ jag har så svårt att se kontraster. Inbillar jag mig eller är det något?

Ser ngt men litar inte på de testerna, läser jätteofta om spökstreck osv på de. Men test igen om ngr dagar
  • orzia1
    FridaB92 skrev 2017-03-20 20:04:38 följande:

Kan nästa inte annat att fundera på vad jag håller på med?! Tog ett CB-early i morse (fast jag lovade mig själv att inte testa före BIM, men ni vet säkert hur jag tänkte "men jag har ju ett test för att jag ska kunna testa tidigt"... duktig på att övertala mig själv). Enligt appen är bim på torsdag. Dock hade jag inte pos ÄL-test fören på lördagmorgon, så är på Äl+9 och ev bim-5. Jaja, det visade negativt iaf. Eller negativt och negativt. Tog en bild. Man kan ju se en väldigt svag skugga.. Jag kan det iaf, när jag har ändrat till svartvitt-filter och experimenterat med ljusinställningarna. Suttit i säkert en halvtimme bara för att få en gnutta hopp. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att bebisverkstan och längtan skulle snurra till de så i huvudet på mig.... usch!

Sorry för romanen, tjejer. Men behövde skriva av mig lite.

Känner igen det. Man analyserar alla test. Varje gång mensen kommer säger jag åt mig själv, nästa månad ska jag inte testa förrän bim-2... Men vem börjar testa sen på bim-7 typ

Man blir lite knäpp av allt detta
  • orzia1
    typ89 skrev 2017-03-20 21:02:53 följande:

Vann budgivningen på en fertilitetsmonitor nu, känns som det kommer bli lättare att hitta äl nästa cykel :)

Grattis.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-21 08:26:15 följande:

Cd 28. Mens idag enligt appen. Inga känningar. Äl+12. Vågar inte testa. Negativt igår. Jag tänker att jag inväntar mensen och om den inte kommit om några dar så testar jag igen. Men jag tror icke det är någon graviditet nu...

Imponerande om du kan hålla dig från och testa.. Trots jag vet jag precis haft äl så lär jag börja testa om ngn dag
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-21 09:15:13 följande:

Jo men de kan jag nog, har aldrig fastnat i testträsket riktigt och nu har jag bara ett test kvar. :-P tänker att drar man ut på de o de skulle visa positivt så blir man mer överraskad hehe

Va glad att du inte fastnat i test träsket. Har ju bim den 27 ev senare om det blir senare pga sen ägglossning... Ska försöka hålla mig från testerna tills den 25..får se hur det går
  • orzia1
    Skrutt 83 skrev 2017-03-21 12:43:32 följande:

Men så trist med så många minus denna månad och så lite plus :( detta skulle ju bli stora plus tråden ju!!

Själv har jag bim idag men ingen mens alls, varierar med 27-29 dagar och idag är dag 29 så gissar på att den kommer ikväll/natt eller imorgon som senast. Testen är tvärblanka iallafall så hoppas verkligen på mensen nu eftersom äl annars kommer förskjutas och då riskerar vi att missa äl dem två kommande månaderna :( vilket känns helt olidligt!!!

Håller tummarna för alla er som väntar och till er andra så ses vi i april och maj trådarna kanske (lär väl hänga in där ändå även om vi inte kan försöka aktivt dem månaderna)

Usch. Hoppas på plus för er el som du skriver att den kommer typ nu så ägglossning inte blir senare.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-21 18:41:59 följande:

Alla dessa symtom nu... har fått en konstig värk i magen som är belägen till vänster om naveln som jag inte alls tror har med en ev graviditet att göra, ständigt illamående, ingen matlust har dock inga problem när jag väl äter men känner ingen hunger utan känns som magen har varit med om värsta magsjukan typ (ej spytt!). Trött och orkeslös. Brösten börjar ömma lite mer. Uppblåst och körig i magen.

Äl+12 som sagt idag. Jag vill inte testa för jag är så rädd för ännu ett negativt test. Då vill jag hellre att mensen ska komma liksom, men inga känningar på det. Cd 28 idag och pga oregelbunden så kan jag aldrig säga att den är sen :/ de har gått så mkt som 39 dagar tidigare år så...

Jag vet inte om jag ska ta ett test imorgon, äl+13 då borde de väl synas nåt om jag är gravid? Å är de neg så kan jag släppa det o invänta mensen på riktigt...

Heja heja.. Försök hålla dig o testa på torsdag el fredag.. Men förstår vad du menar.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-21 20:32:09 följande:

Ja nä jag ska försöka hålla mig faktiskt. Kanske mensen hinner komma

Fortsätter hålla tummarna
Svar på tråden BIM Mars 2017