• orzia1

BIM Mars 2017

Joiids skrev 2017-03-13 12:54:37 följande:

[quote=77495001][quote-nick]orzia1 skrev 2017-03-13 12:01:48 följande:[/quote-nick]

Välkommen hit. Min ena kompis drömde att jag ska få trillingar, sen har en annan som är lite synsk sagt jag ser minst tvillingar för dig framöver. Hon vet ej att vi vill ha fler barn.. Jag tar det hela med ett skratt även om jag går på ägglossningstabletter så risken för flera barn finns där

[/

Tack :)

Trillingar? Oj!

Ja det är det man får göra. Blir det en eller tre spelar inte så stor roll. Det blir ju ens liv oavsett <3. Ett medium sa till mig för länge sedan att jag skulle få tvillingar. Vore underbart :) är själv tvilling, min mamma är tvilling & min farmor var tvilling. Många tvillingar i släkten :)

Har ni barn sedan innan?

Ägglossningstabletter? Vad är det?

Längtar ihjäl mig till BIM.

Ha ha.. Jag nöjer mig med en men visst hoppas jag nog innerst inne på tvillingar, så jag slipper va gravid fler ggr. Har ett änglabarn, och en dotter som är 9 år (med en pappa) o nu med nya mannen en dotter som är 5 månader. Ägglossningtabletter är tabletter jag tar för att få ägglossning, då jag inte får det av mig själv

Har ni barn sen innan?
  • orzia1
    Joiids skrev 2017-03-13 20:44:49 följande:

[quote=77496608][quote-nick]orzia1 skrev 2017-03-13 20:09:57 följande:[/quote-nick]

Ha ha.. Jag nöjer mig med en men visst hoppas jag nog innerst inne på tvillingar, så jag slipper va gravid fler ggr. Har ett änglabarn, och en dotter som är 9 år (med en pappa) o nu med nya mannen en dotter som är 5 månader. Ägglossningtabletter är tabletter jag tar för att få ägglossning, då jag inte får det av mig själv

Har ni barn sen innan?

[/

De gånger jag har varit gravid har jag inte märkt det förrens vecka 11. Så jag har tyckt att det har varit behagligt. Sen är ju alla graviditeter unika.

Har dock ej gått en hel graviditet. Har tre änglabarn :)

Dom vakar säkerligen över oss. Beklagar! Men kul att du har två iallafall :) tvillingar är ju bara för söta.

Jaha okej då förstår jag. Aldrig hört om sådana tabletter innan.

Beklagar, håller tummarna att du sks få plus och att allt ska gå bra hela vägen
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-14 14:32:47 följande:

Upp tjejer. Lite hjälp tack.

Jag har aldrig fått tillstymmelse till streck när det varit neg.

Fick hem testen odag och kunde inte låta bli. Trots att det bara var knappt 1.5 h sedan som jag kissade. Men jag var väldigt nödig ändå.

Man kan fortfarande anta att där är ett streck efter att tiden gått ut...

Är.det ett klassiskt spök?

Spännande imorgon! ! Ska försöka hålla mig i minst 4-5 h nu och kolla ikväll. Mitt hcg var högre på kvällstid med båda mina barn.

Orginal... inzoomad

Ändrat kontrast &

Mörkat ner

Ändrat kontrast och ton

Jösses. .. vågar knappt hoppas längre.

Men jag kan fortfarande ana det andra strecket! Det har jag aldri kunnat förut...*nervös*

Ser tyvärr inget men håller tummarna
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-14 16:51:03 följande:

Supersvårt att få bild på det som ögat såg.. det var kvar länge. Även när jag varit iväg en runda och sen kom hem igen. (Hade glömt slänga det haha)

Vi får se om det är inbillning eller ej.

Har fått spök på andra tester men aldrig TL.

Ja o bilderna här blir ju inte så bra heller när man lägger upp de.

Hoppas du får ett plus
  • orzia1

Spännande med alla bim nu. Själv inväntar man ägglossning som inte verkar komma

• orzia1
    Snultan skrev 2017-03-15 12:08:51 följande:

Men gud vad seg den är :( vilken dag är du på nu?

CD 17 tror jag, fick ju fin stegring första dagarna när jag tog testerna, men de sista dagarna är där knappt ett kontrollstreck. Får hoppas den bara är lite sen o att allt förlängs... Ska ju ha mens typ den 27 så ägget/äggen får lossa nu
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-15 15:42:58 följande:

Brunt på pappret

Nej men vafan
  • orzia1
    MissAhlman skrev 2017-03-15 15:59:46 följande:

En till här som får hoppa över i april tråden istället...

Nej vad trist. Hoppas det går bättre nästa månad
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-16 06:14:50 följande:

Tror det e kört för mig... lite blod på morgonen o pyttelite mörkt blod...

Drar mig tillbaka till bim april...

Nej vad trist. Hoppas april ger mer lycka
  • orzia1

Här kämpar jag på o väntar på ägglossning. De senaste dagarna har strecken blivit svagare o svagare, nästan ej funnits där. Suck

Nu idag så var där lite mer streck men inte positivt. Suck blir knäpp. Hoppas ägglossningen kommer i helgen även om den borde kommit i mån/tis

Svar på tråden BIM Mars 2017