Snultan skrev 2017-03-07 11:33:24 följande:
Jag tror inte heller de. Om jag kollar hur det såg ut förra cykeln så skulle jag kunna tro det blir stegring på torsdag och alltså lite senare äl men ja som du säger, kan de diffa så många dagar kan man ju verkligen inte vara säker. Å jag orkar inte hålla på att testa varje dag. Jag är lugnare denna gång men de blir ju ändå en viss hets, och speciellt om jag inte får nån stegring.
Håller tummarna för stegring absolut senast torsdag iaf då kan jag ju gissa att äl är på gång iaf eftersom testen då är slut hehe.
Hur går det för dig?
Ja det är så fruktansvärt lurigt det där med ägglossning, tänk om kroppen bara hade fungerat som den ska. Skönt du känner dig lugnare denna gången, men visst det blir lätt en hets, och man överanalyserar alla tester.
Jag avsluta mina sista pergotime tabletter i söndag, o har redan fått fina och ganska starka streck på stickorna, starkare än de brukar va när jag testar så här tidigt, dock inget positivt än, men har inte beräknad ägglossning förrän typ mån/tisdag nästa vecka. Vi försöker ligga rejält denna v då mannen åker iväg med jobb precis den dagen jag ev har äl... Är sen borta ca 1,5 dag.