BIM Mars 2017
Godmorgon alla snälla!
Kan jag nu vara gravid??? Eller e detta ett spökstreck? :/
Idag ÄL+13
Jag är så nervös så jag knappt kan skriva...
Godmorgon alla snälla!
Kan jag nu vara gravid??? Eller e detta ett spökstreck? :/
Idag ÄL+13
Jag är så nervös så jag knappt kan skriva...
Självklart kunde jag inte hålla mig från att ta ett test imorse på ÄL+10, i hopp om att plussa på samma dag som med sonen. Toknegativt. Ändå kan jag inte låta bli att vrida och vända på det i hopp om att se något. Knäpp man är ibland!
Nää nu började jag känna memsvärk :/
Alltså nu har jag en sån där dag då det bara känns hopplöst!
Jag är ganska bra på att vara positiv, men nu så här i dagarna före BIM och man inte känner nåt, inga ömma bröst, ingen molvärk knappt, har ont i ryggen men jag har ju flyttat lådor och dylikt i vår flytt så det har nog mer med det att göra. Så tänker jag att hade jag varit gravid så hade jag ju känt NÅNTING nåt litet stick i ett bröst eller nåt, men nada... Då känns ju denna långa cykel mer som en plåga då den gör att det tar längre tid innan vi får försöka igen... samtidigt är det svårt att gå vidare innan mensen kommer, för tänk om, fast man nog vet ändå. Känns som alla får så tydliga tecken innan BIM så har man inte dom så är det kört liksom.
Usch, förlåt för uppsatsen, behövde skriva av mig lite, tänk att försöka få till en bebis skulle vara en sån känslomässig bergodalbana!
Och där kom mensen :/ kände de på mig.. men nästan skönt för nu vet jag.
Känns som jag behöver börja med krämer o tabletter o allt va de finns för att göra cykeln mer regelbunden? Vad rekommenderar ni?
Sen uttag av kopparspiral och början på bebisverkstad har jag haft 32, 25, 25, 28. Å dessförinnan har den diffat allt mellan 27-39. Inte helt reko alltså.
Äl har jag ju dock testat positivt för cd 15 nu två cyklar. Men jag vet inte. Känns svårt detta..
Kanske borde ta tag i vikten oxå, väger ca 10 kg mer nu än vad jag gjorde när jag blev gravid förra gången då på första försöket. Det kanske påverkar, inte så att jag har fetma men ändå.
Hoppar på 5e försöket nu men känner mig väldigt tveksam till bebis i jul faktiskt...
Lycka till ni som är kvar! <3
I fredags testade jag positivt på 3 olika test. Igår testade jag negativt på 2 test... idag har jag bruna flytningar... ska jag ställa in mej på MF och invänta rikliga blödningar?
För testen måste väl vara på riktigt?
Ja vi kanske ses i en maj tråd ändå då :) kul att se hur de går för er :)
När vi började försöka så planerade vi för att få en januaribebis som tidigast (inte december, lite felplanerat dock och hade blivit en decemberbebis om vi lyckats första försöket). Nu har vi försökt så länge att varken jag eller sambon inte bryr oss när bebis kommer, jag vill bara lyckas bli gravid. Klart att sista december eller mitt på julafton inte hade varit det roligaste kanske, men jag kommer bli så lycklig över att ha lyckats att det väger upp allt annat Försöker på alla månader och håller tummarna.
Ja, vi har ju troligtvis också problem så nu vill jag bara ha ett plus, spelar ingen roll när bebis vill titta ut då
Det är det jobbiga med resor, som tur är har min sambo bara varit borta över en natt några tillfällen under året och då aldrig under äl. Jag behöver aldrig resa i jobbet
Är helt i chock!! :O