• orzia1

BIM Mars 2017

Firago skrev 2017-03-10 07:57:36 följande:

Idag är jag på BIM+1, ingen mens. Har sen i onsdags haft små fläckiga brunaktiga flytningar men tror inte det är spottings då jag brukar känns rejäl mensvärk då de kommer och detta brukar ske på en och samma dag. Känner inte heller några menskänningar idag, men testet visade negarivt. Får väl hålla hoppet uppe till mensen kommer??

Ge inte upp hoppet än. Vissa plussar senare.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-09 21:14:19 följande:

Vi har stämt "möte" ikväll när jag kommer hem från jobbet vilket passar bra eftersom sambon kollar på gåsmamman nu. Haha.. å ska nog hinna (orka?) Med en gång imorgon kväll med så har vi gjort vad vi kunnat :)

Hoppas det tar sig för er. Äldsta Dottern flyger till sin moster idag så vi har hela helgen själva, med bara yngsta hemma. Så vi ska ligga på i helgen, dock jobbar mannen men men
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-10 08:32:55 följande:

Bim -5 eller -8

Äl+7

Ska testa på söndagsmorgon.

På äl +7 plussade jag med min andra flicka. Och äl+8 med min första flicka.

Så äl+9 känns som en bra dag för att kanske plussa med tredje!

Min tempkurva fortsätter att stiga och det tar jag som ett gott tecken.

Har även haft molvärk sen före äl, och med en annan karaktär än vad jag är van vid sen äl +5...

Hoppas hoppas.

Spännande. Då närmar du dig dagarna att börja testa.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-10 11:51:15 följande:

Låter som en bra plan :) äl i helgen?

Egentligen är det inte förrän måndag el tisdag men får fina streck så kanske äl redan nu. Tog mina tabletter annorlunda denna mån så kanske äl kommer tidigare
  • orzia1
    typ89 skrev 2017-03-10 20:43:41 följande:

Har ätit massa choklad och deppat en stund. Beställde borago också, Hoppas det får lite ordning på cykeln. Insåg att med 20 dagar cykel hamnar jag fortfarande i bim tråd mars ändå. Men nu försök 3 och bim 28/3:) spännande att se hur de går för er andra medan man väntar på äl:)

Enda "positiva" i eländet.. Att du får fler försök även om det inte är så optimalt. Hoppas det tar sig och du får ngr dagar längre
  • orzia1
    typ89 skrev 2017-03-10 20:43:41 följande:

Har ätit massa choklad och deppat en stund. Beställde borago också, Hoppas det får lite ordning på cykeln. Insåg att med 20 dagar cykel hamnar jag fortfarande i bim tråd mars ändå. Men nu försök 3 och bim 28/3:) spännande att se hur de går för er andra medan man väntar på äl:)

Enda "positiva" i eländet.. Att du får fler försök även om det inte är så optimalt. Hoppas det tar sig och du får ngr dagar längre
    Snultan skrev 2017-03-10 20:24:46 följande:

Då var den fertila perioden över för denna gång. Bara att hålla tummarna och hoppas att det tagit sig denna gång.

Cd 17 idag. Positivt äl test på cd 15, gissningsvis äl cd 16. Sexat cd 15, 16 o 17.

Bim 21/3.

Åh snälla snälla! <3

Håller tummarna för dig.
  • orzia1
    Nela skrev 2017-03-11 07:52:30 följande:

Testade igår med ett early på BIM-6 typ.... Negativt. Mår lite konstigt men känner inte riktigt att jag har koll på min ÄL och symptom efter att ha slutat med piller. Vi har sagt att vi inte kör all in än utan får se lite hur kroppen fungerar och blir det inte plus till sommaren börjar vi tempa och sticka

Var säker på att jag plussade så tidigt med vår första men ser nu efter lite efterforskningar att jag testade negativt på BIM-4 och sen positivt först på BIM+1. Nytt test nästa vecka efter BIM alltså!

Skit med negativt test men håller tummarna att du får plus nästa vecka
  • orzia1
    oONinniOo skrev 2017-03-11 08:18:40 följande:

Hade tidigare gissat på molvärk och positivt äl-test igår, men det dröjer nog tills idag tror jag. Gårdagens äl-test ser ut såhär, så nu börjar det närma sig. Blir en längre cykel än förra gången, som bara var på 26 dagar. Bara hoppas det där ägget släpper fort. Så simmarna från i onsdags överlever, för nu går min man på sitt 6 dagars nattskift och då går det inte att få till något alls.

Håller tummarna, det finns ingen möjlighet att ta en snabbis när han kommit hem? El han är borta 6 dagar i sträck?
  • orzia1
    becca90 skrev 2017-03-11 09:43:24 följande:

Alltså bim + 5 idag! Hade lovat mig själv till att vänta på mensen och inte ta något test men vettefan om jag kan hålla mig idag haha. Hur skulle ni gjort?

Oj. Jag hade redan testat typ 100 ggr

Impad du hållt dig
  • orzia1
    oONinniOo skrev 2017-03-11 11:04:02 följande:

Han är inte borta, men åker hemifrån kl 18 och kommer hem strax innan 06. Blir svårt att få till något under hans vakna timmar (14-18) eftersom vi har en 3,5-åring som inte vilar på dagen och vaknar på morgonen när pappa kommer hem. Men det verkar som mina förhoppningar slår in, för nu visar äl-testet positivt.

Ni får sätta sonen framför surfplatta/TV och ta en 4 min snabbis.

Men skönt testet verkar va positivt nu.
Svar på tråden BIM Mars 2017