• orzia1

BIM Mars 2017

oONinniOo skrev 2017-03-25 07:56:55 följande:

Fortfarande svagt svagt plus, som är svårt att fånga på bild tack vare vår knäppa lampa i badrummet. Men det går att se ett svagt plus både inom tiden och efter. Dock har det kommit lite blod. Än så länge bara lite och det gör inte ont. Har å andra sidan inte ont när jag har vanlig mens heller.. Bara vänta och se med andra ord om det blir ett mer tydligare plus om ett par dagar, eller om det försvinner..

Som sagt, asdålig kvalitet på bilderna..

Håller tummarna att det blir starkare
  • orzia1
    Liinneaa skrev 2017-03-25 09:45:08 följande:

Negativt test i morse... Besvikelsen är total! Hoppas bara det va förtidigt att testa (BIM-4) ska göra ett nytt på torsdag om inte mensen kommit.. 

Här en till med neg tester. Bim - 2 men tror jag bör räkna senare bim då ägglossning kom sent
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-03-26 09:06:02 följande:

Idag har jag bim och fick bruna flytningar, testade med en sticka som visade positivt för gradivitet så nu blir det att vänta och se om det blir mer blod eller om det avstannar. Hatar denna ovisshet!!!!!! *suck* bara en massa väntande, måste skaffa mig en hobby så jag slutar tänka!!!!

Åhh hoppas det inte är mf. Håller tummarna
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-03-27 07:29:13 följande:

Godmorgon.... Jag fick som sagt lite rosa flytningar igår, tog en test som visade tydligt + men i morse brakade det samman totalt. Klassar detta som en tidigt missfall och jag är så glad att kroppen själv tog hand om processen. Jag kommer ansluta mig till apriltråden nu kram

Usch vad tråkigt. Men det är som du skrev innan, nackdelen med att testa för tidigt. Hade man många ggr inte testat som en galning så hade man bara tagit det som en försenad mens. Har drabbats av många sådana tidiga mf. Stor kram och lycka till i april
  • orzia1

Negativa test här.. Bim idag men tror den blivit framskjuten pga min sena ägglossning...

• orzia1
    Jsv17 skrev 2017-03-27 11:17:20 följande:

Jaha cd 33 och ingen mens i sikte, men då jag testade negativt (med ett ev. Spökstreck) igår så avvaktar jag lite med testandet och inväntar mensen. Vi får se vad min kropp hittat på nu, då jag (som det verkar) är på väg mot en rekordlång cykel... Misstänker med all stress jag hade precis runt ÄL att min kropp kanske hoppade ägglossning helt, vilket är ok, nu vill jag bara ha mens så att jag kan gå vidare, och sikta mot nästa försök Tillät mig själv att vara lite ledsen igår men nu är det full fokus mot en Januari bebis

Håller tummarna att det kanske ändå är en graviditet denna månad.
  • orzia1
    Petronelladahlberg skrev 2017-03-27 20:41:08 följande:

Jag och flickvännen är jätte förvirrade just nu. Vi köpte cb early då jag är på BIM+2 och inom 3 minuter såg vi ett svaaaaagt streck med efter 3 minuter var det borta..

vad ska man tro? Finns chansen där? Eller är det kört?

Någon?

Jag litar inte på cb early, dels har jag fått spökstreck och även massor här på familjeliv som fått spökstreck
  • orzia1
    Percafluviatilis skrev 2017-03-28 07:32:07 följande:

Bim-1 och inte testat trots ett ständigt krig i min hjärna som säger att det är okej att testa, då får jag ju veta, samtidigt som jag ju får veta oavsett test! Kommer mensen så kommer den ju. Gissar att mensen kommer inatt. Har den mot förmodan inte kommit innan torsdag morgon testar jag då... Vill verkligen att den ska hålla sig borta nu :(

Imponerad du kan hålla dig från att testa. Håller tummarna för dig
  • orzia1
    Percafluviatilis skrev 2017-03-28 15:43:15 följande:

Blivit så himla besviken när jag testat innan några av de tidigare försöken. Mensen är ju såklart inte heller rolig men av någon anledning inte lika hånfull som ett blankt test man hoppfullt tagit. Men det är sjuttsingen inte lätt att hålla sig borta från att testa alltså!

Jag håller med, men är ändå testgalning.. Fast det är nog mest för jag fick köpa massa test av min kompis så jag har massor hemma, hade jag betalt typ 7-15 kr per test så hade jag inte haft råd att testa så mkt. Ha ha
Svar på tråden BIM Mars 2017