-
har du börjat testa än?Snultan skrev 2017-03-17 20:55:24 följande:Okej va bra :) -
Äntligen plus på ägglossningstesterna på CD 19 .... O så är mannen sjuk och totalt däckad.... Suuuck..

-
Usch, det verkar jätteskumt. 11 dagar över tiden och neg på testerna, jag hade ringt gyn om den inte har kommit inom 5 dagar, hur långa cykler brukar du ha?ett plus ett är lika med tre skrev 2017-03-17 22:06:41 följande:Hejsan!
Hoppar in här. Behöver all stöttning. Jag är på BIM+11, ingen mens och inget plus.
Blir tokig snart. Brukar ha molvärk och ömma bröst i en vecka innan mensen, brösten känns det ingenting i, molvärk har jag haft i snart tre veckor.
Jag vill ju bara veta.
-
Snultan skrev 2017-03-18 07:56:21 följande:Åååh neeej :/
Ja det är skit. Han försökte i alla fall men det gick inte alls. Han bara svettades och yrade så jag bad honom att lägga sig ner istället och sova. Får hoppas han är bättre imorgon bitti när jag slutat jobba, blir inget idag då han är iväg först hela dagen och sen är jag iväg. Jag hoppas ändå där kommit in ngr simmare trots han inte kom. Hade tyvärr inget sex i fredags heller, men i trosdags och ägglossar jag idag el imorgon så finns det ändå en rimlig chans att det tar sig.Snultan skrev 2017-03-18 08:00:12 följande:Cd 25. Äl+9. Negativt gravtest. Vet att det är tidigt men jag har BIM idag. Ingen mens i sikte ännu. Öm i hela magen och ont i ryggen. Mår illa till och från MEN jag har problem med magen så detta kan bero på det då jag har det typ dagligen. Inga ömma bröst som jag brukar ha innan mens. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Kanske tar jag ett nytt test på måndag om inte mensen kommit innan dess.
Heja.
Usch vad trist med negativt test, men det kan ju ha tagit sig ngn dag senare. Har jag ägglossning först nu så borde min cykel bli förlängd, så jag kan väl nästan hoppa in direkt i april tråden. Enda positiva med en ev förlängd sådan är att min nästa ägglossning borde komma ngn dag senare även nästa månad, så då kan vi nog köra på ändå då min man bara är borta enligt det andra ägglossningsdatumet. -
Stor kram. Hoppas att nästa månad blir er turmånadLillatjejen1992 skrev 2017-03-19 09:49:21 följande:Nu kom mensen så får ladda om för ett 8e försök
-
Vad tråkigt den kom. Och det är en låg procent som föds på bf så kan hoppas den kommer lite tidigare eo senare i så fall.Starlights skrev 2017-03-19 11:12:30 följande:Hoppar också över till apriltråden nu. Mesen kom idag.
Googlade och kollade BF utifrån den här första mensdagen, det blev såklart 24/12 då haha.. Jaja, vi kör ändå
Lycka till nästa månad -
Stor kram. Och jag vet att det inte är till ngn tröst men de säger ju att det är ca 8 månader det tar för normalfertila att lyckas, men att det inte behöver va ngt fel om det tar längre tid. Sen är det lätt att man stirrar sig blind på alla kommentarer på familjeliv om folk som plussar typ direkt efter ägglossning och på första försöket. En läkare sa dessutom till mig att man normalt bara har ca 10 ägglossningar per år. Och bara för man inte har ägglossning varje månad behöver det inte heller betyda man har problem att bli gravid.jhk88 skrev 2017-03-19 11:47:01 följande:Hoppas nästa månad är er månad! <3 Tänkte också köra med ägglossningstest nästa månad för att få mer koll. Tror inte att det har tagit sig denna månad för oss heller, testat med test som ska mäta låååga nivåer av hcg men det var negativt idag, BIM-2/3...
Stor kram -
Håller tummarna för dig imorgonSnultan skrev 2017-03-19 15:28:23 följande:Verkar som mensen synkar ihop sig för alla. För nån vecka sen var det flera som fick gå över till apriltråden efter påhälsning av tant röd och nu flera igen. Hoppas verkligen ni får bättre lycka i april o att de blir massa julbebisar <3
Å för den tappra skaran som fortf väntar LYCKA TILL!
Jag längtar lite till å ta nytt test imorgon men samtidigt känns de läskigt, man vill ju inte bli besviken..
-
Jag säljer tester, köpte massa av min kompis, behöver ej alla. Pris 4 kr per test plus portoJoss91 skrev 2017-03-19 18:24:36 följande:Ja, ska jag ha ordentlig koll på min ägglossning får det väl bli till att köpa ÄL-tester.. Kanske är en bra idé ändå, när jag har så dålig koll på när den faktiskt är ;). Tack för svaret!
-
Men vafan... Det skulle ju vara plus, det har vi ju bestämt. Hoppas du är kortare efter äl och får plus om ngr dagar.Snultan skrev 2017-03-20 05:44:03 följande:Nä nu känns det kört :/ ...... hade en gnutta hopp igår för mådde så konstigt, men nu är den borta. Så jag inväntar mensen.
Tokneg test idag på äl+ 11
Själv känns det också kört. Ringde gyn idag som sa att det är i princip omöjligt att ha ägglossning och sen att ägg ska hinna fästa på ca 7 dagar...det tar ju ca 5 dagar för det att vandra/åka runt innan det fäster.. Men men... Hoppet är de sista som överger en