BIM Mars 2017
Ja va sjukt att de stegrade så mycket på 1 dygn. När kan jag anta att ägget släpper då tro? Hmm.. egentligen borde jag kanske ta ett nytt test senare idag? Eller ta imorgon? Nu har jag ju bara 1 test kvar :-P
Ja va sjukt att de stegrade så mycket på 1 dygn. När kan jag anta att ägget släpper då tro? Hmm.. egentligen borde jag kanske ta ett nytt test senare idag? Eller ta imorgon? Nu har jag ju bara 1 test kvar :-P
Om ngn behöver köpa tester så säljer jag både ägglossning och graviditet test sådana stickor, köpte massor av min kompis och har insett jag inte behöver alla. Pris 4 kr per test plus porto. Om ngn är intresserad så skicka SMS 0731578940 o jag kan posta varje dag
Åh första gången som JAG lägger märke till de klassiska äl flytningarna vilken uppenbarelse! Haha! Nu kööör vi!
Lycka till allihopa!
Jag stirra mig blind på äl märker jag... var inne på min app"min kalender" som jag kört med i typ 2 år.. och enligt den så är jag på bim-7!
Jag blir fasen sugen på att testa!
De nya testen jag köpt har bannemig en känslighet på 12 IU/l !!! Trodde det var 25 som dom lägsta har haha.
Åå de kliar i fingrarna ..
Vilka tydliga test Tog ett imorse och det var betydligt svagare än igår och måndags... Så ÄL kanske igår eller idag? Vad tror du? Har inte tagit Borago idag... men tog igår. Dock började jag äta Borago sent, sista dagen av mensen så är kanske för lite för att det ska hjälpa till med graviditeten? Efter två månader med negativa test försöker man nog skydda sig själv med att det "skiter sig" även denna månad
Ska se om vi kan få till det ikväll också, men man vill ju inte vara för ÄL-sex-tokig och tappa njutningen...
jag har inte tempat mig på morgonen utan runt 10-11 så vet inte hur mycket jag kan gå efter FF? Enligt den hade jag ÄL igår... men min temp är ju så hög hela tiden, är förkyld så kanske beror på det? Ligger runt 37,2.., idag var den iofs uppe i 37,5...
Vilket låååångt inlägg det blev nu, hihi!
Efter ha känt mig jättegravid sen i måndags så har alla symptom försvunnit helt.
Suck, får helt enkelt invänta mens och en ny månad...
Ja det är hälsokost som ska hjälpa hormonbalansen och kan användas för fertilitet (sägs det) och är även bra för huden
Jag har fått väldigt tydliga ÄL utslag denna månad och har inte ändrat något annat än att jag börjat äta Borago. Blev tipsad från februari tråden att testa så tyckte det var värt ett försök... Nu när jag haft ÄL så har jag slutat äta de. Tyvärr började jag kuren i slutet av min mensperiod, blev rekommenderad att börja på mensen första dag. Får se om det räcket ändå...
Länkar till info om produkten:
www.graviditetskollen.nu/produkter/oka-chansen-att-bli-gravid/halsokost/borago-72k
Hej.
Jag hoppar in här om jag får.
Anna heter jag. 28 år och bor i södra Småland.
Jag fick barn förra året i september. Min son blir 6 månader idag. Det tog oss 7 månader att bli gravida med honom. Vi fick ett missfall innan vi fick behålla den graviditeten.
Nu vill vi försöka vi gravida med ett syskon. Vi är medvetna om att det kan ta tid och försöker att ta allt i lugn takt.
Förra gången var jag besatt av ÄL-tester och undersöka min livmoderhals och mina flytningar. Jag kämpar för att inte hamna i det igen och bli besatt...
Jag har bim den 18/3.
Det är svårt att få till mysiga stunder när bebisen är krävande och vi är trötta, men vill man så går det.
Förra graviditeten hängde jag är inne och älskade stödet vi kvinnor kunde ge varandra. All pepp, motivation och omtanke som skänktes här inne. Vi blev en facebook-grupp som är så himla tajt just nu.
Hur går det för er tjejer?
Cd 15 it is ;) tack för titt alla.
Rimligtvis äl idag då på cd 16 och det är precis samma som förra cykeln så kan ju stämma bra. Då blire massa mys då synd bara att jag jobbar kväll idag men får hålla orken uppe tills jag kommer hem haha och imorgon kommer min mamma kl 23 (bor 50 mil bort) så då ska vi hinna med en gång då med hehehe...
Liite oroad att lutealfasen blir kort bara (12 dagar) men förhoppningsvis räcker det.
Bim 21/3. Hoppas hoppas!
Lycka till ni andra med!
Inte jättestarka streck på ägglossningstesten, men idag började jag känna molvärk, så troligen får jag ägglossning innan tisdag. Fortsätter o testa och ligga på