• orzia1

BIM Mars 2017

Om ngn behöver köpa test så säljer jag, köpte massa som jag ej kommer använda,köpte av en kompis . Pris 4 kr per test plus frakt. Har både ägglossning och graviditetstest

• orzia1
    Mimipig skrev 2017-03-11 12:58:23 följande:

Tar ni gravtest själva eller med er partner? Jag har bara tagit ett och det tog vi ihop, skulle kännas lite ego att testa ensam. Fast jag tror inte att han skulle tycka det egentligen.

Jag tar mina test själv, testar ju typ miljoner ggr så det är inte möjligt att mannen ska vara hemma varje gång. Och även om jag testat en gång så hade jag gjort det själv o sen berättat o visat om de blev plus
  • orzia1
    Mimipig skrev 2017-03-12 00:30:42 följande:

Buhuuuuu! Mensvärken som kom nu på kvällen är förmodligen just mensvärk. Brun flytning i trosan nu när jag ska gå och lägga mig. Gissar att mensen kommer imorgon, två dagar tidigt. Fan då... varför kunde det inte bara få funka den här gången... lite hopp återstår tills jag ser rött blod, men det är förmodligen helt kört.

Jävla skit. Hoppas inte den kommer
  • orzia1
    Livethänder skrev 2017-03-12 11:32:34 följande:

Ellerhur, jobbigt är det!

Min mens kom nyss igång så här känns det hopplöst :(

Stor kram
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 20:43:39 följande:

Hm. Jag har haft det till och från hela dagen. .. och som "pirr" där nere och träningsvärk i ljumskarna.

Vart sitter äggledarna och paketet egentligen för det är långt ner i ljumskarna. Precis som om jag har cyklat ett maratonlopp

Känner mig helt koko. Har ju 2 barn och varit gravid 6 ggr haha

Ha ha.. Jag tror det kvittar hur många ggr man varit gravid, jag är likadan, analyserar allt varje månad och tänker men visst var det så den gången osv...
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-12 19:25:42 följande:

9 dagar till bim. Undrar om ägget hinner fästa och så... äl+3. Känns lite ont om tid :/

Vänta vänta vänta...

Håller tummarna. Jag tycker tiden mellan äl o mens är värst
  • orzia1
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 21:40:01 följande:

Eller hur! Och ingen grav är ju helt den andra lik. Hehe

Nej exakt, så jag hoppas jag äntligen ska få min drömgraviditet nästa gång ha ha
  • orzia1
    Mimipig skrev 2017-03-12 23:04:00 följande:

Jag kunde inte låta bli att kika på nästa cykel och beräknad ÄL. 2/4. Så jag kollade bf baserat på det: 24 december.

Då håller jag tummarna för en december/ jul bebis
  • orzia1

Beklagar till alla som fått mens. Hoppas det tar sig nästa månad för er.

Själv inväntas det ägglossning fortfarande

• orzia1
    Joiids skrev 2017-03-13 10:06:06 följande:

Hej :)

Mitt första inlägg på sidan. Kul :)

Har BIM 16/3. Spännande!

Började med att jag den 27/2 skulle gå på toaletten och för första gången nånsin var det tydligt ägglossningssekret i trosan (försökt tidigare att hålla koll både med temp & sekret utan framgång). Blev smått förvånad, hade haft samlag sent kvällen innan.

Tänkte inte mer på det förrens 6-8 dagar efter ägglossning:

Har varit på resande fot 6-8/3 men reagerade på att jag under tågfärden fick i omgångar som tusen nålar över mitten av livmodern följt av ett ordentligt stick, aj!, som kändes soppas att jag skulle kunna hoppa upp från stolen. Lyssnade till musik, detta kom från ingenstans.

Tre dagar höll sticken på. (Har för mig att jag hade detta vid min förra graviditet, MA). För att sedan övergå till någon annan typ av värk över både höger & vänster äggstock.

Några dagar efter första sticket kände jag likadant igen, ett andra ordentligt stick mer på vänster sida ändock utan tusen nålar.

Reagerade även på att mitt urin den 6-8 luktade väldigt starkt, som en smäll i ansiktet (inte UVI).

Successivt har även andra fenomen uppkommit: ömma bröstvårtor, avsmak för cigaretter. Men det jag har blivit mest förvånad över är att jag inte har ömma bröst vilket jag annars alltid har innan mens.. Igår var mitt urin grumligt när jag tänkte göra ett graviditetstest, avstod.

I dagarna stod jag framför spegeln en morgon, tittade på mig själv & tyckte att jag såg annorlunda ut. Fått kommentaren igår att mina ögon ser klarare ut, jag ser annorlunda ut.

Har en inre känsla av att jag är gravid. Fick det så säkert i min magkänsla att det är en dotter eller tvillingar (en pojk, en flicka).

Skall bli intressant att se :) ändock så gick jag & partnern ifrån varandra för ett par dagar sen. Mycket tråkigt!

ha en bra dag.

Välkommen hit. Min ena kompis drömde att jag ska få trillingar, sen har en annan som är lite synsk sagt jag ser minst tvillingar för dig framöver. Hon vet ej att vi vill ha fler barn.. Jag tar det hela med ett skratt även om jag går på ägglossningstabletter så risken för flera barn finns där
Svar på tråden BIM Mars 2017