• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    Sara2017 skrev 2017-04-20 21:45:47 följande:

Nu är det spännande, kommer mensen att komma imorgon? Kommer tempen sjunka eller öka?

Håller tummarna att den inte kommer
  • Ulrika34
    brennaV skrev 2017-04-20 21:41:06 följande:

Detta är tyvärr mitt 3 "missfall" på raken. Två första vara ett ma och det senaste och förhoppningsvis sista vad en ofostrig graviditet. Har skrapats alla tre gånger. Och alla missfall har skett de senaste 11 månaderna. Mina pojkar kom till utan några missfall emellan <3

ka man kan ju undra vad sjutton kroppen håller på med i dessa situationer, hoppas du får lite svar på varför, kram
  • Anonym (E)

Halloj! Plussade imorse och grät av lycka. Bf i början av januari 2018!! Blir tredje barnet ?

• Percafluviatilis
    orzia1 skrev 2017-04-20 20:55:50 följande:

Jag hatar väntan på bim

Håller med! Så fort man inte gör något annat så tänker man på det. Hur långt har du kvar? Jag har bim på onsdag eller torsdag... Känner som vanligt inget märkvärdigt. Håller tummarna för dig!
  • Lykkeliv
    Sara2017 skrev 2017-04-20 21:45:47 följande:

Nu är det spännande, kommer mensen att komma imorgon? Kommer tempen sjunka eller öka?

Åhhh!! Håller tummarna :) uppdatera oss imorgon!
  • Lykkeliv

Grattis till ni som plussat :)

Ingen mens i sikte än här, inga gravsymtom heller för den delen.. fortsätter vänta!

• Sara2017

Ingen mens än, ingen mensvärk heller. Men en jätte dipp i tempen :(

NC säger test på söndag, så kommer inte mensen testar jag då. Men troligtvis lär den komma...

• orzia1
    Percafluviatilis skrev 2017-04-20 23:04:55 följande:

Håller med! Så fort man inte gör något annat så tänker man på det. Hur långt har du kvar? Jag har bim på onsdag eller torsdag... Känner som vanligt inget märkvärdigt. Håller tummarna för dig!

Ja, har precis haft ägglossning. Har bim runt den 30/4-3/5 typ så är typ 8-10 dagar innan jag ska börja testa. Ska försöka hålla mig längre denna månaden innan jag börjar testa. . Åhh då ligger vi ganska nära med bim. Håller tummarna för dig med
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-20 21:56:54 följande:

Håller tummarna att den inte kommer

Lykkeliv skrev 2017-04-20 23:29:21 följande:

Åhhh!! Håller tummarna :) uppdatera oss imorgon!

Tack! :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017