För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej :) varit väldigt frånvarande i tråden för ta jag verkligen försökt koncentrera mig på annat för att jag örn så rädd att bli besviken. Hade BIM igår, så tog ett clearblue early idag för att jag ska till min mamma på spelkväll på lördag och ville veta om det var lugnt att dricka vin, hade verkligen inga misstankar.... så fick jag dessa resultat ....
Jag är mållös! Jag trodde verkligen att det var kört den gärna ålades för att jag inte märkt av min ägglossning och för att vi inte fått till det mer än ett par gånger... blir en nyårsbebis <3
Hej :) varit väldigt frånvarande i tråden för ta jag verkligen försökt koncentrera mig på annat för att jag örn så rädd att bli besviken. Hade BIM igår, så tog ett clearblue early idag för att jag ska till min mamma på spelkväll på lördag och ville veta om det var lugnt att dricka vin, hade verkligen inga misstankar.... så fick jag dessa resultat ....
Jag är mållös! Jag trodde verkligen att det var kört den gärna ålades för att jag inte märkt av min ägglossning och för att vi inte fått till det mer än ett par gånger... blir en nyårsbebis <3
Håller tummarna för dig :)
Gasig i magen kan jag skriva under på. Men det är inget ovanligt för mig :P Ah, då har du helan att gå efter. Jag minns bara ömma bröst så det hoppas jag på nu. Det är inget jag får i min normala cykel.
Har du barn sedan tidigare? Hur gammalt isf?
Underbart ju, grattis ungafruahlberg !!! Att du inte känt av ngt heller ger mig hopp! precis så var det min förra grav , första månaden skengravid.. andra icke ngr direkta misstankar o sedär ett plus! Hoppas få uppleva samma om en vecka, på detta andra försök.
Ömma bröst (o lite svullna??) från idag möjligen ... klokt att försöka tänka på ngt annat men inte så lätt.. Tummen för oss alla!
Tack så mycket allesammans!jag beger mig vidare till bf-december-grupperna, hoppas stöta på några av er där <3 lycka till flickor!
Ska till Sofiahemmet imorgon för att påbörja utredning. Har två pojkar födda 2012 och 2013..
Menade DPO 6, inte CD 6 :)
Jag är en tant;) Är 40 år, har två barn på 10 och 12 år.
Själv?