För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Där kom mensen... tack alla som supportat mig. Lycka till alla! Vi ses när vi ses, om vi ses<3
Ingen mens, inga symtom! Hoppet finns än. Inne på dag 31 nu, de senaste tre cyklarna har varit betydligt kortare än så men innan de har jag haft långa cykler så än är de inte safe. Det blir test på måndag om mensen inte dyker upp under helgen. Håll tummarna med mig! :)
Trevlig helg!
Där kom mensen... tack alla som supportat mig. Lycka till alla! Vi ses när vi ses, om vi ses<3
Ingen mens, inga symtom! Hoppet finns än. Inne på dag 31 nu, de senaste tre cyklarna har varit betydligt kortare än så men innan de har jag haft långa cykler så än är de inte safe. Det blir test på måndag om mensen inte dyker upp under helgen. Håll tummarna med mig! :)
Trevlig helg!
Annars får du säga att ni ska stanna vid en mataffär o du bara ska snabbt in och köpa dricka el tuggummi eller nått...
Trevlig helg!
Vi hoppas på plus för oss båda på måndag då! Testade negativt igår men har inte riktigt koll på cykeln ännu så kan hända jag testade för tidigt.
Undrar om det är hormonerna som spökar efter spiralen. Har liksom alla symptom man kan ha. Brösten är en storlek större. Har väldigt sällan illamående (max 1gång/år) men igår och idag mådde jag rätt illa och kaffet smakade inte. Luktsinnet är väldigt starkt, började storstäda i veckan för det luktar konstigt här hemma. Mannen känner inget. Igår kände jag också en väldigt stark metallsmak och började må illa av den, aldrig känt nåt liknande tidigare. Slår nog rekord i att va skengravid om det inte blir ett plus den här månaden.
Nå, ingen mens ännu iaf
Håller tummar och tår
Trevlig helg!