• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    Lykkeliv skrev 2017-04-21 15:05:01 följande:

Mensvärk sen jag vaknade men ingen mens än... tar ett test nästa v om den inte har kommit till dess.

Känner mig inte ett dugg gravid så har inga större förhoppningar.

När har du bim?
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-21 10:23:10 följande:

Hoppas det går vägen för dig framöver, Lycka till

Tack det samma <3
  • Frekaj

BIM + 18 och mensen kom i morse! ÖVERLYCKLIG! De har varit en hemsk väntan och alla dessa "gravidsymptomer" som har spökat. Nu när mensen kom kändes de som en lättnad. Molvärken och ryggvärken är kvar men stickningarna i livmodern har avtagit mina bröst gör inte så förbaskat ont, ådrorna på brösten har minskat, illamåendet är borta, de rikliga flytningarna avtog för ett par dagar sedan och jag känner mig för en gång skull på några veckor pigg. Har varit så rädd att något har varit fel och denna väntan på att få "börja om på nytt" har stressat mig enormt. Helgen kunde inte börjat bättre! Hoppar över till majtråden och säger grattis igen till alla plus och lycka till alla ni som väntar <3

• redo83
    Sara2017 skrev 2017-04-10 22:35:53 följande:

Åh vad kul :)

Hej

Hur går de för dig? Vi har bim samtidigt. Symtom?
  • Snultan

Jag kunde inte hålla mig ^^

Nån som vet om testet påverkas av att inte få ligga plant?

Köpte rfsu sticka o tog på språng på ikea. Stoppade ner test i påsen o sprang ut till bilen. När jag kollade på det först tyckte jag att jag såg ett snett streck (!) men de försvann

Matheus 131002!
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-21 18:57:15 följande:

Jag kunde inte hålla mig ^^

Nån som vet om testet påverkas av att inte få ligga plant?

Köpte rfsu sticka o tog på språng på ikea. Stoppade ner test i påsen o sprang ut till bilen. När jag kollade på det först tyckte jag att jag såg ett snett streck (!) men de försvann

Jag vet inte. Har aldrig testat det. Alltså låter alltid mina ligga plant. Är där streck nu?
  • Anonym (Längtar bebis)

Ngn som kör på ägglossningsstickor? Vilka är dom bästa ?

• orzia1
    Anonym (Längtar bebis) skrev 2017-04-21 19:45:11 följande:

Ngn som kör på ägglossningsstickor? Vilka är dom bästa ?

Jag säljer för 4 kr test plus porto. Köpte de av min kompis som inte behövde de. Vet inte vilket märke det är. Men de funkar kanon för mig. Skicka SMS om du vill köpa 0731578940

Annars är ju cb digitalt bäst, där är glad gubbe och blinkade när man börjar bli fertil. Länge sen jag använde de så minns ej vilken symbol som betydde vilket.
  • Sara2017
    redo83 skrev 2017-04-21 18:10:10 följande:

Hej

Hur går de för dig? Vi har bim samtidigt. Symtom?

Fick min mens idag :(
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-21 19:31:17 följande:

Jag vet inte. Har aldrig testat det. Alltså låter alltid mina ligga plant. Är där streck nu?

Nä tvärblankt :/
    Matheus 131002!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017