För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Mensvärk sen jag vaknade men ingen mens än... tar ett test nästa v om den inte har kommit till dess.
Känner mig inte ett dugg gravid så har inga större förhoppningar.
Hoppas det går vägen för dig framöver, Lycka till
BIM + 18 och mensen kom i morse! ÖVERLYCKLIG! De har varit en hemsk väntan och alla dessa "gravidsymptomer" som har spökat. Nu när mensen kom kändes de som en lättnad. Molvärken och ryggvärken är kvar men stickningarna i livmodern har avtagit mina bröst gör inte så förbaskat ont, ådrorna på brösten har minskat, illamåendet är borta, de rikliga flytningarna avtog för ett par dagar sedan och jag känner mig för en gång skull på några veckor pigg. Har varit så rädd att något har varit fel och denna väntan på att få "börja om på nytt" har stressat mig enormt. Helgen kunde inte börjat bättre! Hoppar över till majtråden och säger grattis igen till alla plus och lycka till alla ni som väntar <3
Åh vad kul :)
Jag kunde inte hålla mig ^^
Nån som vet om testet påverkas av att inte få ligga plant?
Köpte rfsu sticka o tog på språng på ikea. Stoppade ner test i påsen o sprang ut till bilen. När jag kollade på det först tyckte jag att jag såg ett snett streck (!) men de försvann
Jag kunde inte hålla mig ^^
Nån som vet om testet påverkas av att inte få ligga plant?
Köpte rfsu sticka o tog på språng på ikea. Stoppade ner test i påsen o sprang ut till bilen. När jag kollade på det först tyckte jag att jag såg ett snett streck (!) men de försvann
Ngn som kör på ägglossningsstickor? Vilka är dom bästa ?
Ngn som kör på ägglossningsstickor? Vilka är dom bästa ?
Hej
Hur går de för dig? Vi har bim samtidigt. Symtom?
Jag vet inte. Har aldrig testat det. Alltså låter alltid mina ligga plant. Är där streck nu?