• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Annaba88
    Snultan skrev 2017-04-21 12:01:33 följande:

De gör vi! För var minut mensen håller sig borta finns hoppet känns de som. Även om man e rädd hela tiden att den ska komma. Så underligt med symtom alltså. Jag har INGA! möjligtvis lite mer lättirriterad men de kan ju ha å göra med sömnbrist el annat.. mens eller graviditet? Jag har inte testat än för e inte hemma denna veckan men börjar känna mig riktigt sugen på att köpa ett test men ändå känner jag att mensen kan lika gärna komma i helgen o då känns de dumt att ha testat. Kommer känna mig duktig om jag väntar till på måndag oavsett resultat tror jag

Jamen visst. Det känns ju så galet, att man på nåt sätt skulle va mera gravid om man plussar että par dagar tidigare. Lika gravid/ogravida e vi ju oberoende om vi väntar till måndag. Ändå är nyfikenheten stor. Har bara ett test hemma. Så, hoppas det är det enda som behövs på måndag då
  • Längtanefterdig

Jag ska försöka att hålla mig ifrån att testa innan onsdag. Bim bör vara på tisdag... vänta och se helt enkelt ;) har inga billiga test hemma så då blir det lite lättare

• orzia1
    Längtanefterdig skrev 2017-04-21 13:00:02 följande:

Jag ska försöka att hålla mig ifrån att testa innan onsdag. Bim bör vara på tisdag... vänta och se helt enkelt ;) har inga billiga test hemma så då blir det lite lättare

Ja det är mkt enklare och ej testa när man inte har test hemma
  • MariaKristine
    Isathe skrev 2017-04-20 20:54:05 följande:
    Ja, hon är riktigt smart. Tycker om henne riktigt mkt. Hade ju också tänkt vänta med att berätta. Jag har ätit p-piller i många år, detta är bara 2a ägglossningen sen jag slutat med dom, sen har jag också pco så kan absolut tyvärr bara fått ett utslag på Ägglossningstestet utan att något ägg släppt. Men de hoppas jag såklart inte. Därav kan ju mensen vara sen, plus att jag smörjer med progesterAll för att öka mina chanser.

Vi har inga barn sedan tidigare och är i 30års åldern båda två. Visst hade ni 2 barn? Eller blandar jag ihop det?
    Samma här då! Har haft hormonspiral i 5år. tog ut den i januari. Och det tog sig på andra ägglossningen :) Vi är 28 och 29. Sen har vi två flickor på 7 och 9 :) 
    Inatt fick jag värsta feberfrossan och nu är det över.. så konstigt. Inga mer yr-attack iallafall .. Håller alla tummar och tår nu att du får ett positivt test :) Sen hoppas jag jo självklart att du lyckas köpa ett test idag ;) 
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-21 12:12:47 följande:

Ja jag blir väldigt imponerad om du kan hålla dig tills måndag, jag hade haft testerna med mig ha ha

Har bara ett test hemma med haha som jag hållt på flera månader :)
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Annaba88 skrev 2017-04-21 12:59:18 följande:

Jamen visst. Det känns ju så galet, att man på nåt sätt skulle va mera gravid om man plussar että par dagar tidigare. Lika gravid/ogravida e vi ju oberoende om vi väntar till måndag. Ändå är nyfikenheten stor. Har bara ett test hemma. Så, hoppas det är det enda som behövs på måndag då

Ja ja säger desamma. Nu e jag så nojig att mensen e på väg :/ blä. Denna väntan.
    Matheus 131002!
  • Fröfröken

Här kom precis tre cb i postlådan, men kör ett early på tis eller ons.. har bim fre el lör men har plussat sent båda tidigare grav.

Superömma bröst nu! Det enda "tecken" jag INTE hade förra månaden när jag var skengravid .. vilken cliffhanger !

2a försöket, tredje barnet, bim 27/4

Har vi ngn bimlista jag missat? Annars kanske dags för en? //Fröfröken

• Isathe
    MariaKristine skrev 2017-04-21 13:25:39 följande:

Samma här då! Har haft hormonspiral i 5år. tog ut den i januari. Och det tog sig på andra ägglossningen :) Vi är 28 och 29. Sen har vi två flickor på 7 och 9 :) 

Inatt fick jag värsta feberfrossan och nu är det över.. så konstigt. Inga mer yr-attack iallafall .. Håller alla tummar och tår nu att du får ett positivt test :) Sen hoppas jag jo självklart att du lyckas köpa ett test idag ;) 

Tack, för att du håller tummarna för mig. Vi var in på Ica men jag bangade Apoteket då svärmor var in och köpte nässpray. Men vi ska stanna på vägen hem också, får handla då.
  • orzia1
    Fröfröken skrev 2017-04-21 14:05:18 följande:

Här kom precis tre cb i postlådan, men kör ett early på tis eller ons.. har bim fre el lör men har plussat sent båda tidigare grav.

Superömma bröst nu! Det enda "tecken" jag INTE hade förra månaden när jag var skengravid .. vilken cliffhanger !

2a försöket, tredje barnet, bim 27/4

Har vi ngn bimlista jag missat? Annars kanske dags för en? //Fröfröken

Här är nog en bimlista ngn stans typ 100 inlägg tillbaka, tyvärr inte så uppdaterad tror jag, själv har jag bim runt den 30/4-3/5 typ
  • Lykkeliv

Mensvärk sen jag vaknade men ingen mens än... tar ett test nästa v om den inte har kommit till dess.

Känner mig inte ett dugg gravid så har inga större förhoppningar.

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017