BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Bim på tisdag. Mensvärk utan mens sen några dagar men vågar verkligen inte tro nåt o bli besviken! :/ nån mer med bim nästa vecka?
Märker att gruppen inte är lika aktiv som i maj, många har väl gått in i sommar-lunken
Här väntar vi på ägglossning, orkar inte testa med ÄL-stickor denna månad, utan går mer på symptom och humör...
Fick rosa på pappret inatt när jag var på toaletten, så började hoppas på en nidis men har fortfarande låg temp. Så det tog sig nog inte denna månad.
Bim imorgon men fick negativt på testlagrets stickor nu på morgonen, ska även testa i eftermiddag men är nog kört. Fått svagt positivt på andra märken men får nog ställa in mig på ytterligare en kemisk graviditet. Less man blir. Nåja, utredning väntar med första besöket 27 juni. Blir väl mest info då sen får vi se när själva utredningen drar igång. Hoppas på att de inte har sommarstängt men den turen lär man inte ha.
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:
Bim imorgon men fick negativt på testlagrets stickor nu på morgonen, ska även testa i eftermiddag men är nog kört. Fått svagt positivt på andra märken men får nog ställa in mig på ytterligare en kemisk graviditet. Less man blir. Nåja, utredning väntar med första besöket 27 juni. Blir väl mest info då sen får vi se när själva utredningen drar igång. Hoppas på att de inte har sommarstängt men den turen lär man inte ha.
imorgon.Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:
Usch så tråkigt! Men jag upplever att det är många här på fl som får spökstreck på cb early, börjar bli tveksam till det testet.... har du samma erfarenhet?
Jag vet inte om jag tillhör denna gruppen men hänger ändå här inne och läser.
Jag har lång cykel, mellan 31-37 dagar, har alltså inte mens alltid varje månad. Min ägglossning är i slutet av Juni och bim i juli. Hade bim 31 Maj och hinner inte en bimi juni eftersom cykeln är lång, suck. Hänger här för att få hjälp med att analysera äl-tester.
Förra månaden körde vi på enbart 3 teste4 och sekretmetoden. Denna gång har jag fler tester och kommer kolla sekret.
När jag blev gravid med sonen så lagade vi på allt, äl-tester, dekret och tempen.
Tempen går bort denna gången eftersom jag är vaken minst en gång varje natt. Jag tror man ska ha minst 7 timmar sammanhängande sömn för att tempen ska visa ett tillförlitligt resultat. Eller? Vi körde på NC då. Någon som vet hur länge man ska ha sammanhängande sömn för att det ska vara tillförlitligt?
Nej vad tråkigt! Håller tummarna att det ändå blir ett imorgon.
Bara en fråga vad är kemisk graviditet?
Vaknade tidigt imorse för att jag blödde.. Känns inte helt ok och blöda i tre dagar efter äl. En mindre blödning är ju normalt när ägget släpper, men tre dagar?! Sen molar det på ordentligt i livmodern också. Jag ringde till KK och väntar på samtal från dom.