• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Tumvante
    allterlove skrev 2017-06-11 16:42:50 följande:

Lite extra ögon! Osäker på när BIM är, är från BIM -1-2 till kanske BIM-5... Det är ett CB early så skall alltså vara ett lodrätt streck. Det syns även utan att redigera men kanske inte på FL... Är dock rätt säker på att det är spök? va tror ni? Oredigerat i mitten!

Tycker jag ser på översta
  • oONinniOo

Jag kanske ser i syne, men på det här kan jag faktiskr ana något svagt. Väldigt tidigt än (ÄL+8), så jag ser det som negativt tills jag får ett synligare streck.

• Tumvante
    oONinniOo skrev 2017-06-11 17:14:41 följande:

Jag kanske ser i syne, men på det här kan jag faktiskr ana något svagt. Väldigt tidigt än (ÄL+8), så jag ser det som negativt tills jag får ett synligare streck.

Har stirrat och stirrat och jo, nära teststrecket kanske jag ser. Men det är vanligt test va? Och äl +9 såg jag först och det var med tidigt... Och tyvärr så blir foto aldrig bra... Hoppas för din skull nu!
  • allterlove
    Tumvante skrev 2017-06-11 17:08:02 följande:
    Tycker jag ser på översta
    Ja, jag tycker ju också det... Dock vågar jag inte hoppas! Får vänta och se!
  • oONinniOo
    Tumvante skrev 2017-06-11 18:19:37 följande:
    Har stirrat och stirrat och jo, nära teststrecket kanske jag ser. Men det är vanligt test va? Och äl +9 såg jag först och det var med tidigt... Och tyvärr så blir foto aldrig bra... Hoppas för din skull nu!
    Det är ett som mäter från 10, så det är ett tidigt. Zoomade in lite på det, men det syns inte alls bra i vilket fall. Men nu är det bara hoppas att det ökar som det ska. Börjar bli så van att få svagt plus som ökar lite och sen inget mer..

• PuLoha

Jag är så himla sugen på att testa imorgon men vet inte om jag vågar.. :/

• hannap90

Så dum man är egentligen! Tog test nu ikväll, bim - 7. Såklart negativt. Varför tar man ens så tidigt? Haha.. suck! Men har lite smått illamående, spända bröst, finnar :(

• MistyM

Hade BIM idag (11 Juni). Har oftast samma cykel, ibland en dag längre eller en dag kortare. Testade neg igår morse så struntade i att ta något idag utan väntar på mensen. Trodde flera gånger både igår och idag att jag skulle få det på grund av molvärk men ingenting har kommit och värkarna är borta igen. Jag får alltid mensvärk med en smäll precis samtidigt som mensen kommer.  

• PuLoha
    hannap90 skrev 2017-06-11 19:15:44 följande:

Så dum man är egentligen! Tog test nu ikväll, bim - 7. Såklart negativt. Varför tar man ens så tidigt? Haha.. suck! Men har lite smått illamående, spända bröst, finnar :(

Hehe känner igen mig.. Vaknade inatt, gick upp och kissade och tänkte att jag lika gärna kunde ta och passa på att ta ett test. Det visade såklart negativt det var helt blankt kunde inte ens inbilla mig ett till streck. Hehe. Har bim någon gång mellan lör-mån. Har också spända bröst!
  • Lykkeliv

Är i väntans tider... hade ÄL i helgen och bim på midsommarafton.

Har haft ont i magen typ molvärk sen i lördags som inte vill släppa.

Svar på tråden BIM Juni 2017