• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Freya18
    becca90 skrev 2017-06-12 09:33:17 följande:

Någon utav er som har onda bröstvårtor???

Jag hade jätte ont efter ägglossningen, men det har avtagit nu. I fem dagar hade jag svinont.
  • becca90
    Freya18 skrev 2017-06-12 09:50:33 följande:

Jag hade jätte ont efter ägglossningen, men det har avtagit nu. I fem dagar hade jag svinont.

Jag har haft svin ont sen typ 2-3 dagar efter äl.. bim-4 idag.. då borde mitt avta snart då..
  • Freya18

Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!

Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.

• Hansson88
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:12:11 följande:

Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!

Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.

Jo, där är två streck
  • PuLoha
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:12:11 följande:

På äl+8 stickan kan jag absolut se ett till streck! Skrattande
  • Freya18
    Hansson88 skrev 2017-06-12 10:18:31 följande:

Jo, där är två streck

PuLoha skrev 2017-06-12 10:20:40 följande:

På äl+8 stickan kan jag absolut se ett till streck! 

Har ni testat med Testlagret nån gång? Har ni fått svaga skuggor?
  • PuLoha
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:29:53 följande:
    PuLoha skrev 2017-06-12 10:20:40 följande:

På äl+8 stickan kan jag absolut se ett till streck! 

Har ni testat med Testlagret nån gång? Har ni fått svaga skuggor?
    Jag har inte testat med testlagret tyvärr :(
  • Hansson88

När är det bäst att testa med äl-stickor?

Morgon, fm, lunch, em, kväll? Flera gånger om dagen?

• Freya18
    Hansson88 skrev 2017-06-12 10:47:55 följande:

När är det bäst att testa med äl-stickor?

Morgon, fm, lunch, em, kväll? Flera gånger om dagen?

Med Testlagrets ägglossningsstickor bör man testa på eftermiddagen. Kanske är olika med olika tester. När jag ser en tydlig stegring så testar jag 16.00 och 20.00 samma dag. Är det starkt på kvällen så testar jag även på morgonen för att se om ägget släppte under natten.
Svar på tråden BIM Juni 2017