• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-06-12 13:55:49 följande:

Definitivt ett plus på äl+8!! Testlagret har visat väldigt tydligt och tidigt för mig när det varit något och inte visat Spökstreck någon gång. Du kan lita på det plusset! Stort grattis!!!!! För mig visar dem dessutom tydligare på em/kväll

Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!

Åh nej, fy vad tråkigt!!! Vad ledsen kag blir

Jag förstår dig, känner lite likadant...vill inte hela sommaren ska passera med fokus på gravid eller inte gravid. Ingen mens här än men kommer närsom tror jag...
  • becca90
    ostarihavet skrev 2017-06-12 13:56:17 följande:

jaaaaag!

Speciellt den högra. 

För mig började det bara den vänstra men nu är det båda! Konatigt brukar du ha det??
  • Freya18
    Milou3 skrev 2017-06-12 12:47:54 följande:

Har du några symptom eller känningar på att du är gravid? Jag tycker nog mig se ett svagt plus på din sticka :)

Lite molande värk i buken och svanken, men har blött i 6 dagar så värken kan bero på det. Tog ett till test nyss som jag inte kunde ana någonting på. :(

Det är väldig tidigt att testa än egentligen, men är så fundersam på vart blodet kommer ifrån. Kvinnokliniken säger att det är normalt, men det känns bara skumt. Har bim först på söndag. Ett streck blev det ju imorse och den sitter kvar där fortfarande. Får ha lite is i magen helt enkelt.
  • Freya18
    Skrutt 83 skrev 2017-06-12 13:55:49 följande:

Definitivt ett plus på äl+8!! Testlagret har visat väldigt tydligt och tidigt för mig när det varit något och inte visat Spökstreck någon gång. Du kan lita på det plusset! Stort grattis!!!!! För mig visar dem dessutom tydligare på em/kväll

Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!

Åh vad tråkigt! :( Skickar styrkekramar! Vet hur det känns och få negativa besked månad efter månad. Så orättvist. Jag tror att det är bra och ta paus lite då och då. Det brukar vi göra.

Jag vågar inte tro att testet är positivt än. Tog ett till nyss som jag inte kan ana någonting på. :( Jag får hålla ut till imorgon helt enkelt. Jag har hört så gott om Testlagrets graviditetstest och jag hoppas att stickan ökar om någon dag.
  • Hansson88
    Freya18 skrev 2017-06-12 11:15:50 följande:

Med Testlagrets ägglossningsstickor bör man testa på eftermiddagen. Kanske är olika med olika tester. När jag ser en tydlig stegring så testar jag 16.00 och 20.00 samma dag. Är det starkt på kvällen så testar jag även på morgonen för att se om ägget släppte under natten.

Tack för svaret!
  • ostarihavet
    becca90 skrev 2017-06-12 15:49:16 följande:

För mig började det bara den vänstra men nu är det båda! Konatigt brukar du ha det??

Brukar ha ont mellan äl och mens men inte såhär tidigt. Och inte såhär mycket heller! Inte bara bröstvårtorna som gör ont nu utan hela brösten, som träningsvärk från armhålorna typ.. hmm
  • Stenbock7

Jag ser :) Sådär såg mitt ut innan BIM i april, tyvärr slutade det i missfall dock. Men vågar hälsa ett litet grattis. Testa igen imorgon, men vänta tills eftermiddagen för dom testen gav svagare resultat på morgonen (i alla fall för mig)

Svar på tråden BIM Juni 2017