BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Definitivt ett plus på äl+8!! Testlagret har visat väldigt tydligt och tidigt för mig när det varit något och inte visat Spökstreck någon gång. Du kan lita på det plusset! Stort grattis!!!!! För mig visar dem dessutom tydligare på em/kväll
Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!
jaaaaag!
Speciellt den högra.
Har du några symptom eller känningar på att du är gravid? Jag tycker nog mig se ett svagt plus på din sticka :)
Definitivt ett plus på äl+8!! Testlagret har visat väldigt tydligt och tidigt för mig när det varit något och inte visat Spökstreck någon gång. Du kan lita på det plusset! Stort grattis!!!!! För mig visar dem dessutom tydligare på em/kväll
Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!
Med Testlagrets ägglossningsstickor bör man testa på eftermiddagen. Kanske är olika med olika tester. När jag ser en tydlig stegring så testar jag 16.00 och 20.00 samma dag. Är det starkt på kvällen så testar jag även på morgonen för att se om ägget släppte under natten.
Bim imorgon, negativt test idag :( kände på mig det hela tiden.
För mig började det bara den vänstra men nu är det båda! Konatigt brukar du ha det??
Tjejeeeer låna mig era ögon
Spök va?

trixad bild

Jag ser :) Sådär såg mitt ut innan BIM i april, tyvärr slutade det i missfall dock. Men vågar hälsa ett litet grattis. Testa igen imorgon, men vänta tills eftermiddagen för dom testen gav svagare resultat på morgonen (i alla fall för mig)