BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Jag bör ha Bim kring fredag.
Idag har jag varit känslig för lukter och känt mig illamående. Kan ju oxå vara inbillning eller pms. Men ändå spännande! Dock lite otroligt om det tar sig på första försöket då det tog över 14 månader innan vi lyckades med vår nr 1....
Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!
Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.
Vågar inte säga tack än. Har fått så många skuggor på tester dom senaste månaderna. Till och med på PE fast det inte har blivit nåt.. Men jag hoppas innerligt att testerna blir starkare dom kommande dagarna. Nu kan man bara hoppas!
Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!
Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.
Någon utav er som har onda bröstvårtor???
Någon utav er som har onda bröstvårtor???
Idag dök mensen upp. Nu blir det utredning och att sikta på försök 14 i ordningen. Kommer inte hoppa vidare till några nya bim-trådar i nuläget.
Lycka till alla ni som fortfarande inväntar bim och grattis till er som plussat!
Tog ett eftermiddag test med rfsu

Tog ett eftermiddag test med rfsu