• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • TouchOfRed

Jag bör ha Bim kring fredag.

Idag har jag varit känslig för lukter och känt mig illamående. Kan ju oxå vara inbillning eller pms. Men ändå spännande! Dock lite otroligt om det tar sig på första försöket då det tog över 14 månader innan vi lyckades med vår nr 1....

• Tumvante
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:12:11 följande:

Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!

Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.

Yay! Ser på +8 utan att ens behöva vrida och vända. Grattis!!!!
  • Freya18
    Tumvante skrev 2017-06-12 12:04:03 följande:
    Yay! Ser på +8 utan att ens behöva vrida och vända. Grattis!!!!
    Vågar inte säga tack än. Har fått så många skuggor på tester dom senaste månaderna. Till och med på PE fast det inte har blivit nåt.. Men jag hoppas innerligt att testerna blir starkare dom kommande dagarna. Nu kan man bara hoppas! Glad
  • Milou3
    Freya18 skrev 2017-06-12 12:10:10 följande:

Vågar inte säga tack än. Har fått så många skuggor på tester dom senaste månaderna. Till och med på PE fast det inte har blivit nåt.. Men jag hoppas innerligt att testerna blir starkare dom kommande dagarna. Nu kan man bara hoppas! 

Har du några symptom eller känningar på att du är gravid? Jag tycker nog mig se ett svagt plus på din sticka :)
  • Skrutt 83
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:12:11 följande:

Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!

Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.

Definitivt ett plus på äl+8!! Testlagret har visat väldigt tydligt och tidigt för mig när det varit något och inte visat Spökstreck någon gång. Du kan lita på det plusset! Stort grattis!!!!! För mig visar dem dessutom tydligare på em/kväll

Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • ostarihavet
    becca90 skrev 2017-06-12 09:33:17 följande:

Någon utav er som har onda bröstvårtor???

jaaaaag!

Speciellt den högra. 
  • hannap90
    becca90 skrev 2017-06-12 09:33:17 följande:

Någon utav er som har onda bröstvårtor???

Jag känner typ en känsla av att de spänner och bränner litegrann.. konstig känsla, haha!
  • FrökenE1985

Idag dök mensen upp. Nu blir det utredning och att sikta på försök 14 i ordningen. Kommer inte hoppa vidare till några nya bim-trådar i nuläget.

Lycka till alla ni som fortfarande inväntar bim och grattis till er som plussat!

• hannap90
    Mariiieee skrev 2017-06-12 14:27:21 följande:

Tog ett eftermiddag test med rfsu

Jag vågar nog säga grattis! :)
Svar på tråden BIM Juni 2017