BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Vet inte om jag inbillar mig, men ikväll har brösten börjat spänna och har styva vårtor (vid icke upphetsning eller liknande) vilket jag aldrig har annars. Kan ju hoppas att de inte är inbillning och att det är ett symtom som tyder på graviditet :)
Jag hade inga symptom, men testade och så kom där ju något svagt... Så avsaknad på symptom behöver ju inte vara negativt.
Här verkar det inte ha tagit sig. Känns som jag har för låg temp för att det ska vara en graviditet.. Brösten ömmar heller inte lika mycket som de gjorde för någon dag. :( En vecka kvar till bim..
När jag plussade i december så kände jag inte heller några symptom innan. Men just den gången försökte vi inte att plussa, så jag kände inte efter. Hade jag börjat analysera så hade jag kanske märkt av någonting, men det fanns ingenting tydligt mer än att jag kände värk i svanken några dagar innan bim och "mensvärk". Trodde helt enkelt att mensen var på väg.
Efter vecka 5 så fick jag tydliga gravidsymptom. Jag kissade konstant och var sjukligt trött. Otroligt stort sug på apelsinjuice fick jag också. Drack juice dagligen! :) Åh vad jag hoppas på att få uppleva en graviditet igen..
Håller på att komma in i "test-träsket".... två test som man ska testa TIDIGAST på bim-dagen redan "bortkastade" och jag är på bim-5. Så jävla onödigt.
Symtom:
- Brösten känns lite som att "mjölken" rinner till så och då. Har barn sen innan så jag vet hur det känns.
- har en "mensen är nog på gång"-känsla utan att jag vill kalla det molvärk. Det hade jag med sonen, och det är inte i närheten. Men då fattade jag inte att jag var gravid förrän bim+4 eller 5.
- När sonen lägger sig och kramas på morgonen (2 år) och mina bröst "trycks in" så gör det ont.
- igår när jag reste mig så gjorde det ont i venusberget.
Så less på att analysera. Sån lyx vi hade att vi slapp det med sonen, det bara hände.
BIM -7.... ÄL +8....
Riktigt ömma bröst för några dagar sedan som nu gått över.
Varm och svettas enorma mängder.
Lite mensliknande molvärk till och från.
Lite illamående på morgnarna och svag yrsel.
Vill så gärna tro att dessa symtom är så verkliga som de känns! ????
Har BIM 19/6. Brukar ha ömma bröst mellan ÄL och BIM men nu ingenting. Hoppas att det är ett tecken!!
Hur gör ni med alkohol? Är bortbjuden på middag och vet inte vad man säger? Vill helst inte berätta för alla att vi försöker.
BIM -7.... ÄL +8....
Riktigt ömma bröst för några dagar sedan som nu gått över.
Varm och svettas enorma mängder.
Lite mensliknande molvärk till och från.
Lite illamående på morgnarna och svag yrsel.
Vill så gärna tro att dessa symtom är så verkliga som de känns! ????
Lite extra ögon! Osäker på när BIM är, är från BIM -1-2 till kanske BIM-5... Det är ett CB early så skall alltså vara ett lodrätt streck. Det syns även utan att redigera men kanske inte på FL... Är dock rätt säker på att det är spök? va tror ni? Oredigerat i mitten!