BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:
Nån som använder babyplan äl- test?? Detta resultat fick jag idag, ägglossning ska ske på tisdag enligt min app och mitt cb digitala äl test visar en rund ring=ofertil utan stegring *känner sig fundersam*

Nån som använder babyplan äl- test?? Detta resultat fick jag idag, ägglossning ska ske på tisdag enligt min app och mitt cb digitala äl test visar en rund ring=ofertil utan stegring *känner sig fundersam*
Idag gick temp ner och mensen kom. Fick en känsla av att det skulle ta sig denna gång men hade såklart fel.
hoppas att ni få massor februari bebisar så vi slipper ses i juli tråden!
Alltså visst är jag helt knäpp nu? Omöjligt att plussa redan va?
Haha är man knäpp och har test hemma ha då testar man på bim-8/6..
Det alla sjukaste i det hela är att det visar ett svagt svagt streck..
var helt inställd på inget streck alls..
Vet att jag fick svagt men fullt synligt plus äl+7 när jag väntade mina tvillingar men detta kan ju omöjligt ens va möjligt?
Det kan ju inte va annat än spökstreck. Är tester från billiga tester.
Har äl idag enligt app. Vi har nuppat hela veckan ;) jag har vart lite osäker på om det inte blir för tätt inpå då vi har en bebis på 11 månader men jo jag hoppas ju nu. lång väntan på 2 veckor till bim nu...
En till 
Idag gick temp ner och mensen kom. Fick en känsla av att det skulle ta sig denna gång men hade såklart fel.
hoppas att ni få massor februari bebisar så vi slipper ses i juli tråden!
Blödningen har stannat av helt idag. Hade kontakt med Kvinnokliniken tidigare och hon sa att man kan få en blödning efter ägglossning. Jag frågade om det är vanligt att blöda i tre dagar och hon sa att man kan blöda i en vecka och att det kan bli lika mycket blod som vid en vanlig mens. Låter dock inte normalt i mina öron att man kan blöda så pass mycket som vid mens.
Molande värken som jag har känt under dom här tre dagarna kan bero på blodet som rann ut. Idag har värken avtagit i princip helt.. Hoppas på att några symptom ska dyka upp så att man har lite lättare att hålla hoppet uppe för en graviditet.