BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Bim -3
Önskar att det går hela vägen nu!!!!
Heej!
Jag testade neg imorse BIM -1/-2. Natural cycles säger BIM måndag men när jag räknar själv (som brukar stämma) så är det BIM imorgon.
Symptom, jag har ju känt av i magen till och från men vad det beror på vet man aldrig?
Hmm... bim idag. Ingen mens och inget plus. Födelsedag imorn så hoppas tanten håller sig borta till åtminstone måndag för hon lär ju komma.
Vafan.. har blött idag också. Inte mycket, men det kommer färskt blod då och då. 4:e dagen idag. Funderar på om ägget får svårt att fästa när det är blod i livmodern hela tiden??
Har inga som helst symptom på en graviditet och imorgon är det en vecka sedan äl-stickan visade positivt. Känns inte alls som att det tagit sig denna gången heller.. Har massor med test hemma från Testlagret, men vill endast ta om symptom finns.
Jag vågar nog säga grattis! :) känns som det är alldeles för tydligt för att det ska vara ett spökstreck
Vafan.. har blött idag också. Inte mycket, men det kommer färskt blod då och då. 4:e dagen idag. Funderar på om ägget får svårt att fästa när det är blod i livmodern hela tiden??
Har inga som helst symptom på en graviditet och imorgon är det en vecka sedan äl-stickan visade positivt. Känns inte alls som att det tagit sig denna gången heller.. Har massor med test hemma från Testlagret, men vill endast ta om symptom finns.
Grattis!
Det här är inget som jag sätter under kategorin spökstreck utan detta är något jag kallar ett streck :)
Åh, grattis!! :D
Tackar! Att du inte har symptom betyder ju inte något som så. Jag har inga symptom. Fast jo, kanske sämre hy än vanligt. Annars verkligen inget.