• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Tumvante
    Freya18 skrev 2017-06-09 23:40:36 följande:

Blödningen har stannat av helt idag. Hade kontakt med Kvinnokliniken tidigare och hon sa att man kan få en blödning efter ägglossning. Jag frågade om det är vanligt att blöda i tre dagar och hon sa att man kan blöda i en vecka och att det kan bli lika mycket blod som vid en vanlig mens. Låter dock inte normalt i mina öron att man kan blöda så pass mycket som vid mens.

Molande värken som jag har känt under dom här tre dagarna kan bero på blodet som rann ut. Idag har värken avtagit i princip helt.. Hoppas på att några symptom ska dyka upp så att man har lite lättare att hålla hoppet uppe för en graviditet.

Håller tummarna för att det betyder något positivt!
  • Milou3
    Tumvante skrev 2017-06-10 07:48:42 följande:

Bim -3

Önskar att det går hela vägen nu!!!!

Åh grattis!
  • Milou3

[quote=77743180][quote-nick]Mammatil4trollungar skrev 2017-06-09 13:40:00 följande:[/quote-nick][/quote]

kan både vara tidigt plus och spök. Är strecket ljusrosa?

Hoppas på en fin ökning om någon dag eller två :)

• hannap90

Bim -3

Jag vågar nog säga grattis! :) känns som det är alldeles för tydligt för att det ska vara ett spökstreck
  • oONinniOo

Bim -3

Grattis!
  • oONinniOo

ÄL+7 (alt ÄL+4) och har inga direkta symptom alls mer än lite molvärk. Har inga direkta förhoppningar om att det skulle tagit sig denna månaden.

• Freya18

Bim -3

Åh, grattis!! :D
  • Hoppas på första

Försök nr 10 i ordningen här. Positivt Äl test 2/6. Så vad jag förstår är idag Äl+8??

Denna gången hoppas jag verkligen. Någon gång måste det väll ändå vara vår tur?

Vill igentligen redan börja testa.. haha ännu en testoman här!! Men lite tidigt kanske? Har en cykel på ca 32 dagar men Äl kom något tidigare denna månad.

Vågar man sig på ett test kanske?

Ömma bröst, Molvärk och "dragningar" i tjejmagen.. kanske kanske..

Är så trött på att överanslysera ALLT. Men man hoppas ju varje månad!

• oONinniOo

Jag som skrev tidigare att jag inte har några direkta symptom får visst ändra mig. Låg i sängen för att prata lite med maken medan han vaknade och då lutade sig ena hunden mot mig vid magen. Hoppade nästan till för att det var så ömt just där och det molade till en del. Är på ÄL+7 idag än så länge, så än får jag fortsätta vänta och se..

Svar på tråden BIM Juni 2017