• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Freya18
    ostarihavet skrev 2017-06-12 18:27:32 följande:

Tjejeeeer låna mig era ögon

Spök va?

Ett svagt streck syns, men kan inte se om den är färgad. Jag fick likadant imorse. Tiden går sakta framåt nu.. Hoppas att det blir tydligare för dig dom närmaste dagarna!
  • Ulrika34

Imorgon ska jag till gyn för utredning , har spottings 1 vecka före mens. ska göra ultraljud och kolla hormoner, ska bli både läskigt och spännande. Har ägglossning inom 2-3 dagar så ska kolla hur det ser ut där. Tog en äl sticka nyss, den börjar bli stark nu.

• PuLoha

Spök va?

Jag ser också :) Hoppas Hoppas!
  • hannap90

En liten fråga. Har i normala fall 37.0 i kroppstemperatur, men nu har jag 37,5. Kan det vara ett symtom? För känner mig inte sjuk mer än trött.

• Sofiamy
    hannap90 skrev 2017-06-12 19:56:21 följande:

En liten fråga. Har i normala fall 37.0 i kroppstemperatur, men nu har jag 37,5. Kan det vara ett symtom? För känner mig inte sjuk mer än trött.

Det är svårt att säga utifrån en enda temp, tempar du varje dag enligt BBT?
  • hannap90
    Sofiamy skrev 2017-06-12 20:47:56 följande:

Det är svårt att säga utifrån en enda temp, tempar du varje dag enligt BBT?

Nej, det gör jag inte. Men tagit tempen några dagar nu, igår låg den på typ 37,3. Men som du säger, de är svårt att veta efter sån lites tid tempande:)
  • Sofiamy
    hannap90 skrev 2017-06-12 20:53:36 följande:
    Nej, det gör jag inte. Men tagit tempen några dagar nu, igår låg den på typ 37,3. Men som du säger, de är svårt att veta efter sån lites tid tempande:)
    tänk bara på att försöka tempa vid samma tid, plus/minus ca 30 minuter och alltid innan du stiger upp ur sängen för att få tillförlitliga resultat. det ger sig efter ett tag, det är både intressant och roligt att analysera sin egen temperaturkurva :)
  • Tumvante

Spök va?

Vilken dag är du på? Så där såg mitt ut och blev starkare spännande!!!! Tror faktiskt på att det är starkare imorgon... vågar nästan slå vad
Svar på tråden BIM Juni 2017