• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • heymary

Förlåt men är jag helt blind? Ingen ser något här, men jag gör? Eller? Är det något knas? Ska testa igen imorgon...
  • oONinniOo

Börjat få halsbränna, men den verkar komma och gå lite som den vill, så det behöver inte betyda något direkt. Har fortfarande den där tyngdkänslan i livmodern. Testen är fortfarande extremt svaga eller negativa, så jag börjar tvivla. Även om inget är över förrän mensen kommer känns det inte som om det här är min månad. I sådana fall nya tag lagom till semestern och då jäklar!

• Ulrika34

När min ägglossning är över blir stickan jätte jätte svag...men att döma av det du visar skulle jag tippa på att ägget måste ha släppt mellan den 12/13... har du några fler stickor tidigare än 11?

Sivans skrev 2017-06-13 21:01:30 följande:

Har så svårt att tyda dessa.

Någon som kan hjälpa mig?

När hade jag äl?
  • Ulrika34

bilden blir grumlig när jag försöker förstora

heymary skrev 2017-06-13 21:04:23 följande:

Förlåt men är jag helt blind? Ingen ser något här, men jag gör? Eller? Är det något knas? Ska testa igen imorgon...
  • Annaivarson
    Sivans skrev 2017-06-13 21:01:30 följande:

Har så svårt att tyda dessa.

Någon som kan hjälpa mig?

När hade jag äl?

Verkar väldigt stark på den första så ägget borde släppt 1-2dygn efter vad jag har hört
  • Sivans
    Ulrika34 skrev 2017-06-13 21:27:22 följande:

När min ägglossning är över blir stickan jätte jätte svag...men att döma av det du visar skulle jag tippa på att ägget måste ha släppt mellan den 12/13... har du några fler stickor tidigare än 11?

Nej tyvärr inte.
  • Hejhejhejilc

Visst borde jag kunna ta ett clearblue early imorgon, då är det två veckor sedan jag fick stegring på äl-test! Vet att ägget då kanske släppte torsdag eller fredag, men pallar snart inte vänta längre med testet!

• Tumvante
    Freya18 skrev 2017-06-13 16:17:39 följande:

Testade imorse och på eftermiddagen. Helt negativt. Strecket som dök upp igår var falskt positivt. Nu har jag bara en sticka kvar som jag sparar till helgen.

Jag satsar också på att du bara var för tidigt ute. Håller tummarna!
  • Milou3
    oONinniOo skrev 2017-06-13 21:18:10 följande:

Börjat få halsbränna, men den verkar komma och gå lite som den vill, så det behöver inte betyda något direkt. Har fortfarande den där tyngdkänslan i livmodern. Testen är fortfarande extremt svaga eller negativa, så jag börjar tvivla. Även om inget är över förrän mensen kommer känns det inte som om det här är min månad. I sådana fall nya tag lagom till semestern och då jäklar!

Halsbränna är ju bra :) nästan så halsbränna är det tydligaste symptomet för mig.

Känner inte heller att detta är min månad även om tempen är lite annorlunda och hög denna cykel.
Svar på tråden BIM Juni 2017