• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Hoppas på plus

Jag väntar på bim den 20 juni. Har inga direkta gravitetsyntomer forutom att jag har ont i nedre delen av ryggen plus en plusserande känsla i magen. Känner mig trött och hängig också.

• Milou3
    Hoppas på plus skrev 2017-06-13 23:30:00 följande:

Jag väntar på bim den 20 juni. Har inga direkta gravitetsyntomer forutom att jag har ont i nedre delen av ryggen plus en plusserande känsla i magen. Känner mig trött och hängig också.

Låter exakt som mig. BIM datumet stämde också :)

Av tidigare erfarenhet så krävs det ett par till symptom innan ett leende på mina läppar sprider sig i hopp om graviditet på g. Typ halsbränna, svagt illamående och ömma bröst.

Fast vissa känner ju inte av nåt. Lyckliga dem. För oss som vet att det krävs en sjuhelsikes symptom innan BIM slocknar hoppet redan nu, på äl+8 :(
  • Dropdeadgorgeous

Har jag räknat rätt så väntar jag på bim 25/6. Nervös!

Rekomendationerna är alltså att testa sig på bim dagen eller dagarna efter?

• Hejhejhejilc

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

• Milou3
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-14 06:00:10 följande:

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

Grattis!!
  • ostarihavet

Good morning ladies!

Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.

Återstår att se! Fortsättning följer!

6 dagar till bim, äl + 8 eller 9

• Stenbock7
    ostarihavet skrev 2017-06-14 07:34:04 följande:

Good morning ladies!

Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.

Jag ser :) När jag testade positivt med testlagret var det sådär svagt med morgonurin men lite starkare på eftermiddagar! (Dock MF i maj) Håller tummarna för en bra stegring. Här kom tyvärr mensen nu på morgonen..
  • Milou3
    ostarihavet skrev 2017-06-14 07:34:04 följande:

Good morning ladies!

Jag tror du är gravid! Vågar inte riktigt säga grattis än men på nedersta bilden ser man ju definitivt ett svagt streck! Spännande!!
Svar på tråden BIM Juni 2017