BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Plus eller defekt test? Det här kom upp inom någon minut och hjärtat började rusa, tills jag såg hur tätt strecken sitter.. Typiskt nog sista stickan, men ska ändå till apoteket idag i annat ärende.

Ni som brukar tempa er varje morgon. Brukar ni ALLTID ligga högre alla dagar mellan äl och mens?
Plus eller defekt test? Det här kom upp inom någon minut och hjärtat började rusa, tills jag såg hur tätt strecken sitter.. Typiskt nog sista stickan, men ska ändå till apoteket idag i annat ärende.
TROR att jag hade missbedömt min cykel lite... igår fick jag ju en illamåendeattack och sydde.. om jag räknar 30 dagar mellan varje mens som jah brukar ha enligt mina tidiga månadrr i period tracker så var det igår 9 dagar sedan ägglossning. Mådde dåligt och spydde på morgonen och på kvällen fick jag lite ljusrosa på pappret och vid tappenvar det blod strimmiga flytningar. Kan ägget ha fäst vid illamåendet och jag fick nidis?
Brukar få lite rosa en dag innan bim men då kommer alltid mensen direkt efter...

Hej.
Jag fick reda på igår attbjag är gravid. Då har jag tydligen gått över 2v så är i vecka 6.
Det är så otroligt konstigt att så fort jag får mina plus så kommer de färgade flytningarna. Nu har det inte varit något alls så länge jag inte visste, men när plusset kom så klm även de färgade flytningarna. Jag blir bara så trött.. 8e graviditeten men 'bara' 3 barn...
Bim på måndag, fick ganska kraftig mensvärk igår som lättade lite, idag också lite smygande mensvärk till och från. Brukar oftast få mensvärk en dag innan eller samma dag, så man blir ju såklart fundersam att det redan känns men utan att den kommer. Någon som varit/är med om liknande?
Bim på måndag, fick ganska kraftig mensvärk igår som lättade lite, idag också lite smygande mensvärk till och från. Brukar oftast få mensvärk en dag innan eller samma dag, så man blir ju såklart fundersam att det redan känns men utan att den kommer. Någon som varit/är med om liknande?