BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D

Sämsta bilden !!!! Usch för kvalitén när man laddar upp på familjeliv !!!
Nu har jag inga fler äl- stickor, har haft äl- smärta i 3 dagar nu men nu på kvällen är det på Max, enligt ul tyckte gyn att ägget borde skäppa den 17-18, har aldrig använt dessa mini stickor förr så jag vet inte hur starka dom bör bli......
Såhär starkt blev mitt för några dagar sedan! Första ggn ja provade de märket på Äl stickor!
Hej tjejer!
Jag hoppar gärna in :)
Hade ÄL 8-9 och BIM är imorgon eller på tisdag.
Så idag tog jag ett test...eller två, haha.
Det konstiga är att jag har sånt där testa tidigt från graviditetskollen och det syns något men väääääldigt svagt. Så då tog jag en enkel sticka från billiga-tester och där visade det sig ett svagt streck efter bara 2-3 minuter :D.
Vågar inte fira förrän jag är efter BIM.
Ska nog vänta till dess med att berätta för mannen oxå.
Här hemma inväntar vi nämligen kräksjukan då dottern blev dålig i fredags kväll :/

Hej tjejer!
Jag hoppar gärna in :)
Hade ÄL 8-9 och BIM är imorgon eller på tisdag.
Så idag tog jag ett test...eller två, haha.
Det konstiga är att jag har sånt där testa tidigt från graviditetskollen och det syns något men väääääldigt svagt. Så då tog jag en enkel sticka från billiga-tester och där visade det sig ett svagt streck efter bara 2-3 minuter :D.
Vågar inte fira förrän jag är efter BIM.
Ska nog vänta till dess med att berätta för mannen oxå.
Här hemma inväntar vi nämligen kräksjukan då dottern blev dålig i fredags kväll :/
Får se om dessa kommer åt rätt håll.
Så hade jag det min förra graviditet, fick negativt test på vad jag tror var bim-1 (5:e försöket så kände mig van). Efter 5 dagar med mensvärk började jag misstänka något ^_^
Fick lite mensvärk igår och sen lite idag och hoppas det INTE betyder mens ;)
Är ganska säker på att mensen kommer inom några dagar. Tempen droppade i morse och jag har menskänningar..