BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Tror jag ställer in mig på mens denna månad :/
Känns som att jag har missat det helt
Idag känns det lite som mensvärk och blöder mera. Bim på söndag. Kvinnokliniken säger att ibland kan hormonerna toka till det och slemhinnan blir tjock och det kan vara därför jag blött i 10 dagar och det bara fortsätter. Jag skulle kontakta dom nästa vecka ifall det inte har gått över.
Nu känner jag bara att jag vill ta en ordentlig paus och ha lite "semester" över sommaren. I höst väntar IVF för oss. Jag ska försöka samla krafterna ordentligt nu och bara njuta och leva så normalt som möjligt.
Lycka till med era härliga graviditeter och jag fortsätter hålla tummarna för er som fortfarande väntar!! Och jag vill även tacka för era goda råd och uppeppande samtal dom här senaste månaderna. :) Det har hjälpt mycket!
Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D
Bim-1 eller bim-3 :)
Stort grattis :D jag plussade igår, överlycklig!
...och grattis
Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?
Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?
Kan väl tillläga att jag under mina 4 friska gradiviteter åt allt och skippa självklart alkohol, det slank ner en och annan sushi och ost
Ni som brukar tempa er varje morgon. Brukar ni ALLTID ligga högre alla dagar mellan äl och mens?