• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Hansson88

Nu har jag kommit in i veckan där ägglossning ska ske. Spännande!

Jag tar testat förra veckan med ett äl-test om dagen för att försöka upptäcka stegring. Man kan se att LH ökar pyttelite men inte så mycket att det blir ett positivt test men förhoppningsvis blir det positivt mot slutet av veckan.

Förhoppningsvis lyckas vi nu under midsommarhelgen att pricka in ägglossningen och bli gravida. Vi är inne på försök nr 4. Har en son här hemma som är 9 månader. Hoppas Hoppas!

• Mariiieee
    Ulrika34 skrev 2017-06-18 23:14:52 följande:

ja jag hoppas så innerligt att det ska hända mig också stort grattis till din gradivitet set första eller har du små sen innan. ?

Mitt tredje barn
  • FrökenLissan

Hej tjejer! Jag hoppar in i tråden =) Jag har BIM någon gång mellan 21-24e, men har börjat få mensvärk.. Lite tråkigt men inget jag kan påverka. Det är 6e försöket på rad. Får hoppas på nästa gång =D

• FrökenBerg

Denna där tant röd kom igår... BIM -1...

försök 1 avklarat! Nu påbörjas försök 2! ????

• Qem

Hallå hallå! Hoppar in här :D ,jag var med i majgruppen förut, men sen när mensen kom kände jag att jag ville hålla mig borta från fl ett tag för att komma ur tankarna lite. Men nu är jag tillbaka ;) jag har bim om ungefär en vecka tror jag (rätt oregelbunden här) men det känns hopplöst denna månaden. Hade världens mensvärk förra månaden (känner vanligtvis ingenting mer än en liten känsa i magen när jag får mens, men det gör inte ont) och den ville liksom inte riktigt sluta utan hade lite brunaktiga flytningar i någon vecka efter att den borde varit över. Har fått som spottings igen varje gång vi sexat efteråt... det gör att jag inte riktigt har tron på den här månaden. Borde väl gå och kolla, men tänkte avvakta tills nästa mens och se om det blir likadant då.

Någon mer som haft så?

Hoppas förstås att det inte är något och att vi blivit gravida!! Har sexat varannan eller var tredje dag hela månaden, så jag hoppas hoppas hoppas!!

• oONinniOo

BIM idag, dvs är på ÄL+13. Få se om mensen dyker upp. Den steg idag igen efter att ha droppat igår, så jag blir inte klok på det här. Förhoppningsvis kanske ProgesterAllen gjort att lutealfasen fått tillbaka till mitt normala. Eller så dröjer det ett par dagar till innan det blir ett plus. Antingen eller. Hittills har det ju bara varit negativt eller supersvagt.

• Milou3
    oONinniOo skrev 2017-06-19 12:20:13 följande:

BIM idag, dvs är på ÄL+13. Få se om mensen dyker upp. Den steg idag igen efter att ha droppat igår, så jag blir inte klok på det här. Förhoppningsvis kanske ProgesterAllen gjort att lutealfasen fått tillbaka till mitt normala. Eller så dröjer det ett par dagar till innan det blir ett plus. Antingen eller. Hittills har det ju bara varit negativt eller supersvagt.

Har du testat i dag?
  • regndroppe
    FrökenLissan skrev 2017-06-19 07:06:24 följande:

Hej tjejer! Jag hoppar in i tråden =) Jag har BIM någon gång mellan 21-24e, men har börjat få mensvärk.. Lite tråkigt men inget jag kan påverka. Det är 6e försöket på rad. Får hoppas på nästa gång =D

Men, det är ju inte alls kört än! Mensvärk kan kännas exakt likadant som molvärk, vilket ofta är ett vanligt gravtecken. Så invänta bim och testa då innan du ger upp för denna månad :)
  • ostarihavet

gav upp hoppet när jag fick neg på pe bim-2 :) 

Är det vanligt att plussa senare än så?

Känner mig fortfarande konstig, sist plussade jag på bim+2 men fick missfall kort därefter

Svar på tråden BIM Juni 2017